Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Av-tohtorit hoi!

Vierailija
06.02.2015 |

Hei! Olen käyttänyt yhdistelmäehkäisypillereitä n. 3 vuotta, viimeisimmän vuoden meliane-merkkiä. Meliane on ollut tähän asti ongelmaton. Nyt noin kahden putkeen syödyn liuskan ajan olen kärsinyt pahoinvointikohtauksista, itkuisuudesta ja alavatsa/reisikivuista. Johtuuko tämä pillereistä, vai onko syytä epäillä jotain muuta (mitä?)?
Pillereistä haluaisin muutenkin eroon, lapsen yritys näillä näkymin parin vuoden sisään ajankohtaista ja haluaisin alkaa palauttaa luonnolista kiertoani hyvissä ajoin. Mikä ehkäisy tilalle?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierukka

Vierailija
2/4 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo oireet kuulostaa kyllä siltä että ehkäisy on turhaa ja lasta ei tarvitse enää yrittää. Onnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 09:02"]Nuo oireet kuulostaa kyllä siltä että ehkäisy on turhaa ja lasta ei tarvitse enää yrittää. Onnea!
[/quote]

Raskaus olisi kyllä ihana yllätys, en vain ole kovin herkkä uskomaan kun olen ihan 'kunnolla' pillereitä syönyt :) Enemmän päässä pyörinyt katastrofiajatukset kystista kasvaimiin. Mutta totta kai tämäkin mahdollisuus pitää testillä tarkistaa!

Ap

Vierailija
4/4 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtori ei ole sama kuin lääkäri! Luulin että täällä kuulutetaan väitöskirjan tekiöitä.