Onko teistä nornaalia/outoa käytöstä mieheltä?
Hei,
Minun mies lähti aamulla viikonlopun mittaiselle business -tapaamiselle Helsinkiin. Aamulla suihkussa käydessään hän sheivasi munansa, jota hän ei normaalisti kovinkaan usein tee.. (Tehnyt vain muutamia kertoja koko seurustelumme, eli 5 vuoden aikana) Onko tämä teidän mielestä outoa käytöstä pelkän business -neuvottelun takia?
Kommentit (15)
Riippuu bisneksestä, onko miehesi ostaja vai myyjä..
Tapaa siellä poikaystävänsä. :) Eli normaalia on.
No on kyllä erikoista jos ei sitä aiemmin ole juuri harrastanut. Yleensä tuollainen viittaa siihen, että mahdollisuus seksin harrastamiseen on olemassa.
Kysyitkö häneltä, että miten nyt noin yhtäkkiä? Jos et, niin miksi ihmeessä ei?
Provolle antoi kivan säväyksen tuo sanan business käyttäminen kahteen kertaan.
Mä en uskalla ajella itse sieltä, pelkään haavoja. Jätkäkaverini siistii mut ja minä sen.
Viikonlopun kestävä "business-tapaaminen"?
Miehelleni ja liikekumppanille tulee ulkomailta vieraita Helsinkiin sopimaan jostain uusista yhteistyökuvioista. Ovat kaverinsa kanssa isäntinä heille koko viikonlopun ja ko. maan tapoja tuntien siinä, että meeting kestää viikonlopun ei ole minusta sinällään mitään ihmeellistä. Lähinnä tuo sheivaus on se mikä pisti ihmetyttämään.
Kysyin aamulla sheivauksesta ohimennen ja mieheni vain tokaisi, että mukavempi olla päivät puku päällä kun sheivaa, mutta jännää vain ettei ne karvat ennenkään ole menoa haitanneet..
Jatka valvontaa. On todella outoa.
No liike-elämässä 16 vuotta töitä tehneenä ihmetelen, että millä alalla on viikonlopun kestävä business-tapaaminen ja sitten ihan yli 40v naisena ihmettelen tuota munan sheivaamista? Tarkoitetaanko tuossa nyt siis penistä (en ole ikinä törmännyt mieheen jolla siinä kasvaa karvoja) vai kiveksiä (KUKA niitä katselee tai mitä väliä vaikka niissä karvoja olisikin) vai häpykarvoitusta? Eli kaiken kaikkiaan vähän outoa minusta...
Kiitos, sain tästä hyvät perjantainaurut!
Kyllä sheivatut satiinikassit lisää itsevarmuutta kun isoista bisneksistä puhutaan!
Ei sillä mitään bisnestapaamista ole vaan pitkä vkl parikymppisen rakastajattaren kanssa. Valitan.
Ei. Kivahan se on, että on freessinä tapaamisessa.