Syke kausi 11
Sykkeen kausi 11 alkaa Ruutu+-palvelussa 6.1.2022. Odotukset ja keskustelua kaudesta
Kommentit (1236)
Jotta tää ketju ei tukkiudu liikaa niin täällä keskustelut tulevasta Sykkeen 12.kaudesta:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4606807/syke-kausi-12-official
Vierailija kirjoitti:
Nyt meni Ellalla metsään kun repi Riinan muistikirjan ja tekee mikä on hänelle hyvä, Riinahan ei halua leikkausta. Ja Ella esittää nyt siskonsa paremmassa kunnossa mitä oikeasti on. Ei hyvä.
Tämäkin loppuu varmaan niin pahoin kesken et on pitkä aika odottaa kausi 12..
siis toukokuussa tulee jo kausi 12. ei tarvitse pitkään odotella.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollaista paskaa on luvallista tehdä 12 kautta?
Kaupallinen kanava saa tehdä rahoillaan ja tekeekin sitä, mitä katsojat katsovat. Ei ole yhteisistä verovaroista pois Sykkeen tekeminen, koska ei ole enää vuosikausiin tullut Yleltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupallinen kanava saa tehdä rahoillaan ja tekeekin sitä, mitä katsojat katsovat. Ei ole yhteisistä verovaroista pois Sykkeen tekeminen, koska ei ole enää vuosikausiin tullut Yleltä.
Ruudun katsotuin draamasarja, joten en ihmettele että kaupallinen kanava ei tapa lypsävää lehmää.
Viimeisiä viedään! Onneksi seuraavan kauden aloitusajankohta ilmoitettiin jo eikä odotusta ole tällä kertaa juuri mitään. Jännä kuitenkin nähdä mihin kausi päättyy. Mietin, että voisiko Johannan ja Maxin häät kuitenkin olla jo, kun lopputeksteissä on häävieraat. Vai jääköhän ne kuitenkin kokonaan pitämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruudun katsotuin draamasarja, joten en ihmettele että kaupallinen kanava ei tapa lypsävää lehmää.
Kuinka monta kotimaista draamasarjaa siellä noin niin kun yleisesti on? Helppo olla katsotuin jos on ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta kotimaista draamasarjaa siellä noin niin kun yleisesti on? Helppo olla katsotuin jos on ainoa.
En tiedä, montako kotimaista ja ulkomaista draamasarjaa Ruudusta löytyy. Käy ite laskemassa.
Ihan koskettavasti Santerin näyttelijä näyttelee aina kun tekee Jarin eli Nicken kanssa kohtauksia.
Taitaa ne häät olla sittenkin jo huomisessa jaksossa. Kertookohan Max Johannalle isyydestä just ennen vihkimistä? Toivottavasti.
Taitaa Kirstikin jäädä sarjaan pidemmäksi aikaa, kun näytettiin myös hänen kotia, joka ei myöskään näyttänyt olevan mikään studion nurkkaan yhtä kohtausta varten pystytetty lavaste. Pääseeköhän Mikko ja Martta vielä Kirstille kylään 😀
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Kirstikin jäädä sarjaan pidemmäksi aikaa, kun näytettiin myös hänen kotia, joka ei myöskään näyttänyt olevan mikään studion nurkkaan yhtä kohtausta varten pystytetty lavaste. Pääseeköhän Mikko ja Martta vielä Kirstille kylään 😀
Mä taas luulen ettei jää, ku se koirakin kuoli. Ei mahda olla tuotannolle ihan halpa vierailija tämä Hannele Lauri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas luulen ettei jää, ku se koirakin kuoli. Ei mahda olla tuotannolle ihan halpa vierailija tämä Hannele Lauri.
Hannele Lauri on tälläkin hetkellä mukana uuden kauden kuvauksissa. Eli on mukana vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hannele Lauri on tälläkin hetkellä mukana uuden kauden kuvauksissa. Eli on mukana vielä.
Ei tuo ainakaan 12. kauden trailerissa näkynyt, voihan olla että tulee myöhemmin taas mukaan tarinoihin.
Tuo Ellan käytös Riinan leikkaukseen ym. liittyen on minusta kyllä epäilyttävää. Uskon, että taustalta selviää vielä muuta. Kuka psykiatri tekisi näin, vaikka, ja varsinkin kun, on kyseessä oma sisko. Ella vaikuttaa hyvin epästabiililta enkä ihmettelisi, jos selviäisi, että on tahallaan sairastuttanut Riinan tai ylidiagnosoinut ja -lääkinnyt. Mitähän siinä perheessä on siis oikeasti tapahtunut?
Vierailija kirjoitti:
Tuo Ellan käytös Riinan leikkaukseen ym. liittyen on minusta kyllä epäilyttävää. Uskon, että taustalta selviää vielä muuta. Kuka psykiatri tekisi näin, vaikka, ja varsinkin kun, on kyseessä oma sisko. Ella vaikuttaa hyvin epästabiililta enkä ihmettelisi, jos selviäisi, että on tahallaan sairastuttanut Riinan tai ylidiagnosoinut ja -lääkinnyt. Mitähän siinä perheessä on siis oikeasti tapahtunut?
Jos Syke ois Salkkarit niin varmaan noin menis ja ois hyvä juonikuvio, mutta mä en jotenkin jaksa uskoa että tohon suuntaan käännytään. Mä luulen että se on vaan niin tolaltaan Riinan takia ja yrittää tehdä kaikkensa sen pelastamiseksi, mut eiköhän tuo tuosta rauhoitu. Ainakin trailerissa näytti Ilmarin vieressä aika seestyneeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Syke ois Salkkarit niin varmaan noin menis ja ois hyvä juonikuvio, mutta mä en jotenkin jaksa uskoa että tohon suuntaan käännytään. Mä luulen että se on vaan niin tolaltaan Riinan takia ja yrittää tehdä kaikkensa sen pelastamiseksi, mut eiköhän tuo tuosta rauhoitu. Ainakin trailerissa näytti Ilmarin vieressä aika seestyneeltä.
Samoilla linjoilla. Ella on selvästi tolaltaan ja tuntee syyllisyyttä tilanteesta ja yrittää siksi nyt mahdollistaa, että pääsisi paikkaamaan välejä Riinaan. Se ei onnistu, jos Riina kuolee. Tollasessa tilanteessa saattaa ammattilaisenkin ammatillinen ajattelu kadota.
Huomista jaksoa odottaa kyllä mielenkiinnolla! Toivottavasti Max saisi nyt kakistettua isyysasian ennen kuin menevät naimisiin. On niin väärin Johannaa kohtaan, jos ei kerro ennen.
Ainakaan trailerin perusteella Jesse ja Sonja ei ole suuressa roolissa tulevalla kaudella. Trailerista ei selvinnyt mikä juttu transsukupuolisuuteen liittyy, mutta selvästi joku juttu on, kun kaikilla on transliput rinnuksissa. Voisin epäillä, että uusi ensihoitaja Vilma liittyisi jollain tavalla ainakin tohon Marjutista tehtävään somepostaukseen ja voisi olla muutenkin seksuaalivähemmistöjen puolesta puhuja.