Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

20-vuotias tyttäreni on raskaana. Miten selviän tästä?

Vierailija
05.02.2015 |

Tytön raskaus on jo niin pitkällä, että abortti ei enää onnistu. Voi hemmetti, jos hän olisi kertonut vähän aikaisemmin... No, ei kai tässä ole vaihtoehtoa. Pitää puhua tytölle ja hänen miehelleen adoptiosta. Pakkohan heidän on tulla järkiinsä. Se säästäisi nuoret niin paljolta. Lisäksi on saatava heidät ymmärtämään, että raskaus tuossa iässä ei ole iloinen asia. 

Mitä tekisit, jos oma lapsesi tulisi raskaaksi parikymppisenä? :( 

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa täysi-ikäiset eivät saa tehdä lapsia.

Vierailija
2/37 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kattonut vähän liikaa saliksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisin? Onnittelisin tietenkin ja alkaisin suunnitella, mitä kaikkea minä isoäitinä voisin ostaa vauvalle.

Vierailija
4/37 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua mä just luin?

Vierailija
5/37 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavati tää oli provo.

Vierailija
6/37 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini painosti aborttiin, ja lopulta taivuin hänen ja avomieheni tahtoon, koska minusta ei olisi ollut äidiksi. En kadu!

Vierailija
7/37 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne on murheet erilaisia ihmisillä. Yksi porilainen äiti suree tyttärensä puolesta hiukan eri tasolla tällä hetkellä.

Vierailija
8/37 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei rajota vähän 20v on aikuinen ihminen. Itse olen raskaana ja olen 21v ja mun ja miehen vanhemmat on aidosti onnellisia niinkuin mekin.

Vierailija
9/37 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, nykyään on erittäin normaalia saada lapsi 20 vuotiaana. Olen itse tuon ikäinen ja vauvan tulo ei haittaisi yhtään. Koita kestää se että kohta sulla on lapsenlapsi ;) typerä vanhanaikainen mamma

Vierailija
10/37 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite sain 19 vuotiaana nyt reipas koululainen :) ja toinenki tuossa tuhisee :D sinuna olisin tyttösi tukena! Oma äitini ei ollut ?, mutta anoppi oli :) äitini kanssa en ole tekemisissä

Vierailija
11/37 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:57"]

Tytön raskaus on jo niin pitkällä, että abortti ei enää onnistu. Voi hemmetti, jos hän olisi kertonut vähän aikaisemmin... No, ei kai tässä ole vaihtoehtoa. Pitää puhua tytölle ja hänen miehelleen adoptiosta. Pakkohan heidän on tulla järkiinsä. Se säästäisi nuoret niin paljolta. Lisäksi on saatava heidät ymmärtämään, että raskaus tuossa iässä ei ole iloinen asia. 

[/quote]

näin niin kuin kristittynä sanoisin, että jokainen ihminen on Jumalan kuva ja äärettömän arvokas.

Vierailija
12/37 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis on palannut. Eikö se ikinä pääse asiasta yli?

Vierailija
13/37 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

jos on noin epäonnistunut äitinä niin kannatta pitää turpa kiinni.

Vierailija
14/37 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täähän ON PROVO!

Vierailija
15/37 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hyvinhän sä selviät: Ei tarbitse synnyttää eikä valvoja öitä :D Tosissaan; kuulostaa höpö höpöltä.

Vierailija
16/37 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liisa-Kristiina, menehän nyt vaikka letittämään hiuksia.

Vierailija
17/37 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 22:07"]

Voi kuule, nykyään on erittäin normaalia saada lapsi 20 vuotiaana. Olen itse tuon ikäinen ja vauvan tulo ei haittaisi yhtään. Koita kestää se että kohta sulla on lapsenlapsi ;) typerä vanhanaikainen mamma

[/quote]

Normaalia :D? Ehkä roskaväen joukossa... Tavallisille ihmisille lapsen hankkiminen 20-vuotiaana ei ole järkytys (niinkuin ap:lle), mutta ei todellakaan myöskään mikään normaali tilanne :D

Vierailija
18/37 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ne lahjoittaa sen kersan uskovaisille.

Vierailija
19/37 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi peukutus ei toimi?

Vierailija
20/37 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis on paasannut täällä palstalla jo vuosia ja nyt se kosahti omaan nilkkaan kun oma parikymppinen lapsi tuli raskaaksi. Nyt peukut pystyyn että Ikis ei enää ehdi palstailemaan kun kaikki aika menee adoptioasioita järjestellessä.