Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovulaatio-oireasiantuntijat huomio!

10.09.2006 |

Olen yrittänyt viimeisen puolen vuoden ajan bongailla ovista sekä oireiden että testien avulla. Testeihin ei ole ikinä tullut yhtään mitään, limoja on kyllä tullut joka kierrossa. Nyt kuitenkin viikko sitten testiin ilmestyi parina päivänä haalea viiva, sitten se katosi ja muutaman päivän on nyt näyttänyt tyhjää. Tänään kuitenkin tuli ihan älyttömät ovislimat, mutta testissä ei ole moneen päivään siis näkynyt mitään. En ymmärrä. Onko jollakin kokemusta tällaisesta? Voiko olla niin, että testit eivät kohdallani toimi vai enkö limoista huolimatta vaan ovuloi?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten testaat ja kuinka usein?

Testihän on hyvä tehdä iltapäivä pissasta, antaa olla rakossa pari tuntia vähintään ja juoda vähän nesteitä sinä aikana. LH ei erity yöllä, joten aamupissaa ei suositella. Jos huippu menee nopeasti ohi niin testata voi puolenpäivän maissa ja illalla.

Testeissä on eroavaisuuksia, joillain ei löydä huippua millään. Itselläni ei ole kokekusta kuin kahdesta testistä ja näistä Acon antoi selkeän plussan.

Seuraa myös lämmönnousua limojen aikana/jälkeen, jos lämmöt nousee ja pysyy n. 0,5-1 astetta korkeammalla kuukautisiin asti niin ovulaatio on aika varmasti tapahtunut. Lämpöjä kun mittailee koko kierron, niin huomaa tapahtuuko kehossa mitään.

Tsemppiä!

Vierailija
2/2 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkki muistaakseni Advance. Ja ohjeita olen yrittänyt noudattaa, olen testaillut yleensä siinä klo 17-19 ja kerran päivässä. Pitää varmaan ruveta mittailemaan lämpöjä seuraavaksi, jos niistä selviäisi jotain lisää. Mulla on kierrot yleensä 35-40 päivää ja olenkin miettinyt, voisiko olla etten ovuloi ollenkaan. Yritystä takana vuoden alusta lähtien, joten kai tästä voisi pikkuhiljaa kääntyä gynen puoleen noiden pitkien kiertojen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla