Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedättekö ystävänne/tuttavan pettävän?

Cvc
17.11.2021 |

Ja jos tiedätte miksi ette kerro hänen puolisolleen? Ja tietysti tarinoita olisi mukava kuulla että miten saitte tietää.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vaan pysyä loitolla toisten suhteista. Siinä pahimmillaan menettää tuttunsa, sekä pettäjän että petetyn ja joutuu vielä soppaan mukaan, jos puuttuu asiaan.

Vierailija
2/24 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies jäi kiinni pettämisestä, niin pikkuhiljaa minulle selvisi että suurin osa "ystävistä" tiesi asiasta. Kukaan ei katsonut aiheelliseksi kertoa minulle. Se satutti lisäksi miten kaikki käänsivät selkänsä eivätkä halunneet puuttua.sehän jo oli puuttumista kun saivat tietää. No en pitänyt miestä enkä "ystäviä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon neljästä lähimmästä kaverista pettää kolme. Minun ystävistäni kahdeksasta kaksi.

Vierailija
4/24 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän nuo molemmat edellä kuvatut kannat. En tiedä lasketaanko tätä pettämiseksi mutta mun kaverin mies on monia kertoja tullut koskettelemaan mua aivan yhtäkkiä. Joskus myös baarissa kun hänen vaimonsa on istunut (käsittääkseni tietämättä mitään miehen touhuista) vieressä. Joissain illanistujaisissa tullut hiplaamaan peppuani jne. Olen aina lähtenyt pois tilanteesta ja sanonut ettei ole ok koskea muhun. En ole koskaan kertonut kaverilleni, sillä mitään tämän suurempaa ei ole tapahtunut eikä olla kovin läheisiäkään. Ja enhän voi tietää onko tuo joku heidän yhteinen sopimuksensa että noin saa toimia. Minun parisuhteessani tuo kyllä todellakin olisi pettämistä.

Vierailija
5/24 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin nainen silminnähden kiihottui kun sain rikkimenneen takin vetoketjun toimimaan. Otti kädestä kiinni ja katsoi himokkaasti silmiin ja pitkään. On kaunis nainen, joten häkellyin hetkeksi ja vastasin katseeseen. Sitten lähdin vain pois. En sanonut tästä kaverille mitään, mutta olihan hän kiittämässä vähän turhankin kauniisti.

Vierailija
6/24 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon neljästä lähimmästä kaverista pettää kolme. Minun ystävistäni kahdeksasta kaksi.

Ei se mene noin. Mies pettää. Nainen ei petä, vaan hän on seksuaalisessa ajattelussaan moderni, ja vapaamielinen, ikäänkuin polyamorinen. Hänelle on poikaystävänsä kanssa syntynyt syvä henkinen yhteys, joka on välttämätön naisen seksuaaliselle halukkuudelle (tämän olen tätä palstaa seuratessani oppinut).  Näin ollen kyseessä ei ole kyseessä pettäminen, vaan rakkauden jakaminen useampaan kohteeseen. Siis, kaksi petturimiestä, nolla petturinaista.

Vierailija
7/24 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemistani miehistä, varsinkin työkavereista, valtaosa on pettänyt vaimoaan.

Osa on ollut sellaisia, että panneet aina tilaisuuden tullen.

Juu, en ole halunnut sotkeutua kenenkään elämään. Saattaa olla jopa vakavat seuraukset.

Vierailija
8/24 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna seurannut menoa,mies puolisista pettää puolet ja naisista varmaan saman verran. Joskus ihmetyttää kun ainakin yhdet kaverit pettää keskenään että mihin tämä homma menee :D 

Exää jututin viikolla joka petti ja jätti,että kiinnosta taas panna minunkin kanssa...lupasin harkita kun kerran tässä eletään.

Vierailija
9/24 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä osittain tarkoitin että kun petetty saa tietää että yhteiset tuttavat on asiasta tienneet eivätkä ole kertoneet niin siinähän viimeistään kaverisuhteet katkeaa vaikka ajatellaan aina ettei kuulu mulle. Kokemusta on itselläkin.

T:Ap

Vierailija
10/24 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cvc kirjoitti:

Tällä osittain tarkoitin että kun petetty saa tietää että yhteiset tuttavat on asiasta tienneet eivätkä ole kertoneet niin siinähän viimeistään kaverisuhteet katkeaa vaikka ajatellaan aina ettei kuulu mulle. Kokemusta on itselläkin.

T:Ap

Joo, minä oon ollut tuossa tilanteessa. Se että tyttöystävä petti minkä ennätti oli helvetin tiukka paikka, mutta kun selvis että jokunen ystävä, miehiä ja naisia oli tiennyt ja pahimmillaan "antanut alibin" oli erilainen mutta ihan yhtä kova petetyks tuleminen

Vierailija
11/24 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Nainen pettää niestään toisen naisen kanssa. Se ei vähennä hänen rakkauttaan mieheensä.

Vierailija
12/24 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tiedä, koska en ole ollut tapahtumia todistamassa. Uskon kuitenkin, että 80 prosenttia tuttavistani pettää puolisoaan. Uskomisella ja tietämisellä on aika iso ero!

Vierailija
13/24 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä huomannut kuinka moni nainen haukkuu kotona olevaa miestään ja pettää, tai ainakin yrittää, aina kaikissa juhlissa. En ymmärrä miksi eivät vain ero noista miehistään, joista eivät koskaan sano mitään positiivista.

Vierailija
14/24 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväpariskunnan mies pettää mun vielä kotona asuvan tyttären kanssa. :) Mies varakas ja tytär nuori ja sporttisen kaunis, joten ymmärtäähän sen. Saa mieheltä kaikenlaisia kalliita lahjoja ja lahjakortteja.

Olen itsekin antanut samalle miehelle nuorempana. Erosin lasteni isästä ja lunastin ex-miehen osuuden yhteisestä asunnosta. Ilman taloudellista tukea en olisi sitä voinut. Ystäväpariskunnan mies maksoi osuuden vastineeksi säännöllisestä seksistä.  :)

Vierailija
15/24 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että naapurimies pettää puolisoaan. Olen nähnyt miehensä parikin kertaa intiimissä tunnelmassa vieraan naisen kanssa aika julkisella paikalla ja vikalla kerralla näytti siltä, että tämä nainen on raskaana.

Mutta mitenpä tällaisesta kertoo kun en edes tunne näitä naapureita kuin näöltä.

Haluaako kaikki edes tietää jos puoliso pettää? Lisäksi viestintuoja ammutaan usein ..

Vierailija
16/24 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että naapurimies pettää puolisoaan. Olen nähnyt miehensä parikin kertaa intiimissä tunnelmassa vieraan naisen kanssa aika julkisella paikalla ja vikalla kerralla näytti siltä, että tämä nainen on raskaana.

Mutta mitenpä tällaisesta kertoo kun en edes tunne näitä naapureita kuin näöltä.

Haluaako kaikki edes tietää jos puoliso pettää? Lisäksi viestintuoja ammutaan usein ..

Niin, entäpä jos naapurin mies onkin polyamorinen? Tai uskonnoltaan semmoinen että voi pitää useampaa vaimoa? Tällöin, jos menet puuttumaan asiaan, leimaudut ahdasmieliseksi rasistiksi.

Vierailija
17/24 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväpariskunnan mies pettää mun vielä kotona asuvan tyttären kanssa. :) Mies varakas ja tytär nuori ja sporttisen kaunis, joten ymmärtäähän sen. Saa mieheltä kaikenlaisia kalliita lahjoja ja lahjakortteja.

Olen itsekin antanut samalle miehelle nuorempana. Erosin lasteni isästä ja lunastin ex-miehen osuuden yhteisestä asunnosta. Ilman taloudellista tukea en olisi sitä voinut. Ystäväpariskunnan mies maksoi osuuden vastineeksi säännöllisestä seksistä.  :)

Tämäntyyppinen toiminta on ollut yleistä läpi vuosisatojen. Varakkailla miehillä on iät ja ajat ollut "pikku ystävättäriä" jotka saaneet taloudellista apua vastineeksi piparista. Surullisempia tapauksia olleet ne entisaikojen kehitysvammaiset/mielisairaat/henkisesti epävakaat naiset joita miehet käyneet puksuttelemassa syystä jostakin. Kun ei ehkäisyä ole ollut, niin seuraukset helppo arvata, paino etuakselilla tasaisen varmasti, ja lisää elätettäviä yhteiskuntaan koska äidistä ei ollut edes oman itsensä elättäjäksi.

Jollakin tapaa ymmärrän tuon "pikku ystävätär"-kuvion, prostituutiota se on jonkinlaista, mutta hienovaraisempaa kuin se mitä yleensä sillä sanalla ymmärretään. Jälkimmäistä on hyvin vaikea ymmärtää eikä mielestäni pidäkään, hyväksikäyttö on hyväksikäyttöä.

Vierailija
18/24 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverin nainen silminnähden kiihottui kun sain rikkimenneen takin vetoketjun toimimaan. Otti kädestä kiinni ja katsoi himokkaasti silmiin ja pitkään. On kaunis nainen, joten häkellyin hetkeksi ja vastasin katseeseen. Sitten lähdin vain pois. En sanonut tästä kaverille mitään, mutta olihan hän kiittämässä vähän turhankin kauniisti.

Tää on outoa. Mulle kävi kerran noin. En tajua mitä siinä tapahtui, en ollut mitenkään ihastunut entisen kaveriin, eikä sen tilanteen mikään kiihottava pitänyt olla. Jotenkin vaan kaikki järki pakeni päästä, oli oikeasti lähteä jalat alta panetuksesta :D tuota vaan pahensi sen tajuaminen miten jotenkin noloa ja väärin se mun reaktio oli, hyi. Mutta en mä pettänyt olisi. Tää on kyllä huvittavaa, helpottavaa kuulla etten oo ainut kelle on käynyt noin :D

Vierailija
19/24 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps. Ystävä touhuilee harrastuskaverinsa kanssa miehensä selän takana.

Tilanteen tekee hankalaksi se, että kyseessä on ystävä pariskunta ja miehensäkkin on hyvä ystäväni ja pitkäaikainen tuttava.

En tiedä mitä oikein pitäisi tehdä. Jos leikkii kuuroa ja sokeaa, eikä sano mitään, niin käryn käydessä mies arvaa heti että en ole kertonut; olen samassa harrastuksessa tämän ystäväni kanssa. Jos taas kerron miehelle, niin vaimonsa arvaa varmasti mistä vihje tuli.

Vierailija
20/24 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden kaverini/ystäväni pettäneen. En tehnyt mitään, koska olen tavannut vaimon vain pari kertaa ohimennen.