Aiotteko ottaa kolmannen rokotteen?
"Tuoreen tutkimuksen mukaan rokotetut levittävät virusta kotioloissa lähes yhtä paljon kuin rokottamattomatkin. Mitä havainto tarkoittaa kolmannen rokotteen osalta, Lasse Lehtonen?"
Vastaukseksi täysin ympäripyöreää tyhjänpuhumista, mutta luotetaan viranomaisiin ja rokotteiden voimaan.
https://www.msn.com/fi-fi/news/other/tuoreen-tutkimuksen-mukaan-rokotet…
Kommentit (86)
Tietysti. Rokote on kehitetty Alfa vastaan ja uudet muunnokset voivat vaatia uuden rokotteen.
Totta kai otan. Ensi kuulle aika. Asiakaspalvelussa en ota turhia riskejä ja koska diabeetikko niin. .. .
Ei kyllä tekisi mieli ottaa ja pitkin hampain ehkä tuon kolmosen mutta jos tässä vuosittain aletaan pistää kolme koronapiikkiä niin sellaiseen en kyllä lähde ollenkaan. Joku tolkku on oltava tässä hommassa.
En ota enää yhtään koronapiikkiä. Jatkuvasti asiantuntijat siirtävät tavoitteita ja muuttavat lupauksiaan kun edelliset eivät ole toteutuneet. Viranomaisten ja tämän alueen asiantuntijoiden uskottavuus on mennyt jo aikapäiviä sitten.
Kyllä otan, heti kun sen saan ottaa eli joulukuun alussa.
Tottakai, olen koulkussa 5G:hen ja tarvitsen uusia siruja jatkuvasti. 🤣
Kolme olen ottanut, alkaa tuntua että ne on siinä ja enempää en ota.
Totta kai miksi kyselet noin idioottimaisia itsestäänselvyyksiä.
Kyllä otan, vaikka edellisien piikkien jälkeen päässä heittää, näkö sumeni ja virtsankarkailua. Mutta kun muutkin on niin en voi olla ottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai miksi kyselet noin idioottimaisia itsestäänselvyyksiä.
Eivät ole itsestäänselvyyksiä niille, jotka ajattelevat myös omilla aivoillaan.
Otan. Ja otan joka vuosi jos sitä suositellaan. En ole itse asiantuntija, Luotan terveysviranomaisten suosituksiin niin koti- kuin ulkomaisiin terveysalan asiantuntioihin.
Harkitsen ensimmäistä. Kolmas on joka tapauksessa kaukana tulevaisuudessa jos enää silloin rokotetaan normaali-ihmisiä turhaan...
Hyvin todennäköisesti tulen ottamaan. Korona ei tule häviämään mihinkään, eikä koronaviruksen potentiaalisesti aiheuttama vakava taudinkuva houkuttele edelleenkään yhtään.
Ennen joulua otan ja ihan ilomielin. Kaikki kun tekee samoin, ehkä heräämme silloin jo tästä painajaisesta. Mutta valitettavasti on aina se 10% joka tahallaan laittaa kiiloja renkaidemme alle.
Otan ja vain itsekkäistä syistä. Se suojelee minua vakavalta tautimuodolta. Mitäpä sen leviämisen niin väliä, kun tässä joutuu nyt kuitenkin lähityössä vastentahtoisesti taas pyörimään. Levitellään hallituksen halujen mukaan.
En ota ikinä enää yhtäkään mihinkään flunssaan liittyvää rokotetta. Olemassa olevat paljon pahemmat taudit pahenee sillä välin kun hoidetaan tätä yhtä ja samaa sairautta jonka Ehkä voi saada.
Otin jo lokakuussa