Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotteko ottaa kolmannen rokotteen?

Vierailija
17.11.2021 |

"Tuoreen tutkimuksen mukaan rokotetut levittävät virusta kotioloissa lähes yhtä paljon kuin rokottamattomatkin. Mitä havainto tarkoittaa kolmannen rokotteen osalta, Lasse Lehtonen?"
Vastaukseksi täysin ympäripyöreää tyhjänpuhumista, mutta luotetaan viranomaisiin ja rokotteiden voimaan.

https://www.msn.com/fi-fi/news/other/tuoreen-tutkimuksen-mukaan-rokotet…

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla ottaa ensimmäistäkään, kyseessä kokeellinen rokote, jonka pitkäaikaisvaikutuksia ei tunneta. Mutta niinkuin Raumalla sanotaan: "hättäsimmät ensi"!

Vierailija
22/86 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen joulua otan ja ihan ilomielin. Kaikki kun tekee samoin, ehkä heräämme silloin jo tästä painajaisesta. Mutta valitettavasti on aina se 10% joka tahallaan laittaa kiiloja renkaidemme alle.

Tajuatko että ihmisillä on muitakin sairauksia jotka ovat pahentuneet piikkien myötä. Mun puolesta voit jatkaa kuviteltua painajaistasi lopun elämääs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta otan, vain yhteiskuntamme tyhmimmät n.20% väestöstä eivät ymmärrä muiden tai edes omaa parastaan, kannustimeksi KELA tuet pois näiltä kunnes rokotettu, niin tulee vipinää rokote jonossa.

Vierailija
24/86 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Haluan elää normaalia elämää ja pysyä terveenä jatkossakin.

Vierailija
25/86 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen joulua otan ja ihan ilomielin. Kaikki kun tekee samoin, ehkä heräämme silloin jo tästä painajaisesta. Mutta valitettavasti on aina se 10% joka tahallaan laittaa kiiloja renkaidemme alle.

Tajuatko että ihmisillä on muitakin sairauksia jotka ovat pahentuneet piikkien myötä. Mun puolesta voit jatkaa kuviteltua painajaistasi lopun elämääs.

Jaa. Onkos sulla niitä lähteitä? Vai onko ne vaan valinnaisia lähteitä? Huokaus...

Vierailija
26/86 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskalla ottaa ensimmäistäkään, kyseessä kokeellinen rokote, jonka pitkäaikaisvaikutuksia ei tunneta. Mutta niinkuin Raumalla sanotaan: "hättäsimmät ensi"!

Ei tuota rokotetta ole tyhjästä keksitty nopealla aikataululla. Lääketiede ja tekniikka on ollut jo sen verran kehittynyttä että on voitu kehittää rokote nopeasti.

Vierailija
27/86 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan tietysti kunhan toisesta on kulunut 6 kk.

Vierailija
28/86 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai miksi kyselet noin idioottimaisia itsestäänselvyyksiä.

Eivät ole itsestäänselvyyksiä niille, jotka ajattelevat myös omilla aivoillaan. 

Ei jatkuva ajattelu ole mikään itseisarvo jos sieltä päästä tulee ulos ihan millaisia ajatuksia sattuu. Moni on ajatellut nämä asiat jo selviksi itselleen aikoja sitten ja sillä samalla mennään.

Vierailija
29/86 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan.

Miksipä en?

Vierailija
30/86 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

varasin juuri ajan 3manteen

Vierailija
31/86 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen fiksu ketju 👍🏼

Vierailija
32/86 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat ihmiset ottavat tietysti sen kolmannen piikin, heti kun vain voivat sen saada.

Vierailija
33/86 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan heti kun tulee ulottuville.

Vierailija
34/86 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai otan. En ole nähnyt yhtään järkevää argumenttia rokotteita vastaan.

Vierailija
35/86 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, mutta haluaisin deltaa vastaan päivitetyn rokotuksen.

Vierailija
36/86 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan jos ei pääse ilman kolmosta matkustamaan. Muuten 2 riittää, liian vähän tutkittu koko asiaa. Tai saatu pitäviä tuloksia.

Vierailija
37/86 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

I dot speek Finish kirjoitti:

Ilman muuta otan, vain yhteiskuntamme tyhmimmät n.20% väestöstä eivät ymmärrä muiden tai edes omaa parastaan, kannustimeksi KELA tuet pois näiltä kunnes rokotettu, niin tulee vipinää rokote jonossa.

Kuulun älykkäimpään 2%:iin enkä nauti minkäänlaisia KELAn tukia. Millä ajattelit pakottaa rokotettavaksi?

Vierailija
38/86 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan. Ja otan joka vuosi jos sitä suositellaan. En ole itse asiantuntija, Luotan terveysviranomaisten suosituksiin niin koti- kuin ulkomaisiin terveysalan asiantuntioihin.

Tätä olen yrittäjänä miettinyt jo vuosia, miksi joillekin ihmisille on vaan niin helppo myydä jotakin. Ihan muutamat avainsanat ja he ovat juuri näin, Ok en ole asiantuntija, kai minä tämän tarvitsen.

Itse ymmärrän ihan liian hyvin myymisen ja markkinoinnin psykologiaa, että tämä rokoterumba olisi uponnut. Huono tuote. Harmi kun kukaan ei sitä palauttaakaan voi.

Vierailija
39/86 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Haluan elää normaalia elämää ja pysyä terveenä jatkossakin.

Onko sinua joku tähän asti estänyt?

Olen tehnyt niin kokoajan. Olen rokottamaton.

Vierailija
40/86 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote pukattiin puolessa vuodessa käyttöön kun normaali on 3 vuotta ja sen kyllä huomaa mitä haittavaikutuksia piikit monelle tuo. Eli en ota kuolleen ruumiini ylitsekään