Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voin tehdä puhdistaakseni pääni

Vierailija
05.02.2015 |

Oon nyt viikon ollut hajoamispisteessä lasten kanssa, huomenna mies vahtii lapsia niin saan vapaapäivän. Ystäviä ei juuri ole, eikä mihinkään kalliiseen ainakaan rahaa ole. Mitä siis teen huomenna? Lapsia en aio ajatellakkaan kokopäivänä. Baariin meno kävi jo mielessä mutta en kehtaa. Leffa kuulostaa tylsältä yksin, ravintola illallinen pyörii mielessä mutta siinä kuluu vain tunti, ja sekin on noloa yksin. Nyt todella tarvitaan ideoita.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule luokseni niin pidetään hauska, rentouttava ilta yhdessä! Hieron hartioitasi ja jalkojasi, lasken kylvyn sinulle ja tarjoilen juotavaa ja hedelmiä ja suklaata.
Sitten katsomme elokuvaa ja syömme irtokarkkeja ja pitsaa.
Lopuksi panen sinua rajusti ja armotta joka reikään! Tämän jälkeen tuuditan sinut unten maille lämpimän peiton alle.

Vierailija
2/12 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:28"]Tule luokseni niin pidetään hauska, rentouttava ilta yhdessä! Hieron hartioitasi ja jalkojasi, lasken kylvyn sinulle ja tarjoilen juotavaa ja hedelmiä ja suklaata.
Sitten katsomme elokuvaa ja syömme irtokarkkeja ja pitsaa.
Lopuksi panen sinua rajusti ja armotta joka reikään! Tämän jälkeen tuuditan sinut unten maille lämpimän peiton alle.
[/quote]

Mä toivon ihan oikeita vastauksia. Täällä puhuu todella hermoromahduksen partaalla oleva ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten.. Taidan jäädä kotiin.

Vierailija
4/12 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväristeily? En tosin paljon matkustamisesta tiedä.

Vierailija
5/12 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene uimahalliin, ui, tunti, sauno ja sen jälkeen rasvaa ihosi, meikkaa, laita hiukset. Mene syömään johonkin ravintolaan ja lue siellä rauhassa lehti. Mene leffaan tai johonkin konserttiin ja syö iso kulhollinen popcorneja.

Vierailija
6/12 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile syväpuhdistavaa shampoota

Vierailija
7/12 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:42"]Mene uimahalliin, ui, tunti, sauno ja sen jälkeen rasvaa ihosi, meikkaa, laita hiukset. Mene syömään johonkin ravintolaan ja lue siellä rauhassa lehti. Mene leffaan tai johonkin konserttiin ja syö iso kulhollinen popcorneja.
[/quote]

Kiitos! Tämä oli jo loistava idea, vähän kuin hemmottelupäivä.. -ap

Vierailija
8/12 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene piikille.

Vierailija
9/12 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menisin shoppailemaan.

Vierailija
10/12 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menisin ensin juoksemaan tai hiihtämään, sitten sinne uimahalliin ja jatkaisin sen 6 vinkin mukaan.

Vierailija
11/12 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varmaan miettisin jonkun kivan ruokapaikan ja varaisin sieltä pöydän itselleni ja pyytäisin lehdet sinne mukaan. Söisin hyvin ja jälkkärit myös, sitten päiväleffaan ja pienelle kävelylle katsomaan kaunista lumista luontoa. Ehkä vielä lasi viiniä ruuan kanssa ja leffan jälkeen toinen :) Tai sitten vielä johonkin kahvilaan ottamaan jotain hyvää. Mulla ei olisi ongelmia keksiä tekemistä, harmi vain, etten juuri koskaan saa vapaa-aikaa yksin. Käske miestä laittamaan muksut nukkumaan ajoissa ja hyvät iltapalat valmiiksi! Sauna lämpeämään, hartiahierontaa tms?

T. Kolmen lapsen väsynyt äiti

Vierailija
12/12 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:48"]Itse varmaan miettisin jonkun kivan ruokapaikan ja varaisin sieltä pöydän itselleni ja pyytäisin lehdet sinne mukaan. Söisin hyvin ja jälkkärit myös, sitten päiväleffaan ja pienelle kävelylle katsomaan kaunista lumista luontoa. Ehkä vielä lasi viiniä ruuan kanssa ja leffan jälkeen toinen :) Tai sitten vielä johonkin kahvilaan ottamaan jotain hyvää. Mulla ei olisi ongelmia keksiä tekemistä, harmi vain, etten juuri koskaan saa vapaa-aikaa yksin. Käske miestä laittamaan muksut nukkumaan ajoissa ja hyvät iltapalat valmiiksi! Sauna lämpeämään, hartiahierontaa tms?

T. Kolmen lapsen väsynyt äiti
[/quote]

Eikö kenestäkään muusta ole noloa mennä yksin viinilasilliselle? :/ -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi