Lto mies vastaa hetken kysymyksiin
Saan lähes päivittäin kuulla mitä ihmeellisempiä kommentteja liittyen ammattiini. Tavallaan sen ymmärtää, mutta toisaalta taas on aika harmillista että vielä näin 2000-luvulla on niin selkeät naisten ja miesten ammatit. Joka tapauksessa jos joku haluaa kysyä jotain lastentarhanopettajana työskentelevältä mieheltä, on siihen nyt hyvä tilaisuus. - J
Kommentit (23)
Ei millään pahalla, mutta nyt korostat itse itseäsi. Ei tullut mieleenkään että lto olis naisten ammatti.
Eli otsikko lto vastaa hetken kysymyksiin olis ollut ihan riittävä.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:11"]Ootko se hottis eskariope ;)[/quote]
Eskariope kyllä, hottius on sitten ihan katsojan silmästä kiinni :-D. - J
Juoruavatko pk-työntekijät paljon ilkeämielisesti lasten vanhemmista?
Tekeekö teillä myös lastenhoitajat vasuja?
Oletko ajatellut luokanopettajan opintoja?
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:16"]Ei millään pahalla, mutta nyt korostat itse itseäsi. Ei tullut mieleenkään että lto olis naisten ammatti.
Eli otsikko lto vastaa hetken kysymyksiin olis ollut ihan riittävä.[/quote]
Mihinkään itsensä korostamiseen tässä ei ollut tosiaan tarkoitus sortua. Hieno homma kuitenkin ettet ajattele tämän olevan pelkästään naisten ammatti. - J
Hei homo, viittitkö vastata näihin kysymyksiin?
Jaa... Mä olin tulossa kysymään jotain lämmöntalteenotosta.. Et ny siihen osais vastata? :)
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:23"]Tekeekö teillä myös lastenhoitajat vasuja?
[/quote]
Ei eskarissa tehdä vasuja..
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:39"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:23"]Tekeekö teillä myös lastenhoitajat vasuja?
[/quote]
[/quote]
Hahaaaaaa! Ei vai?
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:41"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:39"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:23"]Tekeekö teillä myös lastenhoitajat vasuja?
[/quote]
[/quote]
Hahaaaaaa! Ei vai?
[/quote]
Eosiin sisältyy vasu
Nro 5: Mitä miksi?
6: No mitään yhtä vastausta tähän ei ole. Jotkut juoruilevat, jotkut eivät. Riippuu täysin ihmisestä. Toiset vaan yksinkertaisesti ovat juoruiluun sortuvampia kuin toiset.
7. Pääsääntöisesti ihan hyvin :-D Tietysti välillä tulee jotain sellaisia juttuja joita en vaan ymmärrä, mutta useimmiten ovat sitten vähän sellaisia etten oikeastaan sen suuremmin
välitäkkään.
8. Pääkaupungin seudulla työskentelen
9.Tällä hetkellä lh:t eivät tee meillä vasuja, mutta esim. viime syksynä teki.
10. Luokanopettajan opinnot on kyllä käynyt mielessä, mutta ainakaan tällä hetkellä en suunnittele niitä sen vakavemmin.
- J
Miten päiväkodissanne toteutuu uskonnollis-katsomuksellinen orientaatio?
Teettekö yhteistyötä seurakunnan kanssa?
T:"srk:n täti"
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:30"]Hei homo, viittitkö vastata näihin kysymyksiin? [/quote]
Homona näihin kysymyksiin en kyllä ikinä tule vastaamaan, joten kannattaa lopettaa odottelu heti alkuun :-D Sen sijaan heterona vastasin jo suurimpaan osaan kysymyksistä. - J
Ootko se hottis eskariope ;)