Onko täällä yhtään hoitajaa joka EI koe työstressiä
ja jatkuvaa riittämättömyyden tunnetta?
Itse en tunne enää jaksavani työssäni, työn vaatimukset ovat nousseet kohtuuttomiksi. Työpaikan vaihto ei auta, joka paikassa tuntuu olevan sama työtahti ja lähestulkoon kaikki tutut kollegani ovat työssään uupuneita.
Onko täällä joku joka jaksaa työssään hyvin ja mistä uskot sen johtuvan?
Kommentit (6)
Harvassa taitavat ne hoitajat olla joilla ei stressiä. Itsekin vasta 4 vuotta valmistuneena hoitajana ollut työelämässä, mietin vakavasti alan vaihtoa.
Täällä lastenhoitaja, jolla täysin samat tuntemukset. Työ raskasta, vanhemmat valittaa ja pitää orjina. Taidan vaihtaa työtä hyvin pian..
Kyllä mä jaksan. Olen hyvä organisoimaan ja nopea tekemään. En tosin työskentele akuuttityössä, mutta ajattelen aina että kun minä lähden kotiin, seuraava vuoro jatkaa. Organisointi on tärkein apu!
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 16:34"]Kyllä mä jaksan. Olen hyvä organisoimaan ja nopea tekemään. En tosin työskentele akuuttityössä, mutta ajattelen aina että kun minä lähden kotiin, seuraava vuoro jatkaa. Organisointi on tärkein apu!
[/quote]
Millä sektorilla työskentelet?
Itsekin olen hyvä organisoimaan mutta nyt tuntuu, että en pysty enää hallitsemaan työn määrää. Työnkuva laajenee koko ajan, vaikka miten organisoi niin ei auta. Joko tingit laadusta tai jätät jotainkokonaan tekemättä, ne on vaihtoehdot. Itse en pysty sopeutumaan kumpaakaan, kyse on kuitenkin ihmisistä ja heidän hyvinvoinnistaan. -ap
Kaikki yhtä uupuneita?