Synnytyksestä 3kk ajassa mahd hyvään kuntoon?
Mitenhän onnistuisi? Raskaus keskeytti laihduttamisen ja edessä olisi häät.
Vaunulenkkejä heti kun vauvan kanssa saa mennä ulos, jos viihtyy vaunuissa ja itse pystyy kävelemään hyvin (ei siis mitään tulehdus tms ongelmia)?
Salille heti kun pystyy, kuinkakohan nopeasti se onnistuu jos kyseessä normaali alatiesynnytys ilman suurempia repeämiä?
Ruokavalion vaikutus maidontuloon? Ei mitään kitudieettiä, mutta tarkat jutut mitä syö eikä ollenkaan herkkuja?
Ylipainoa on siis vielä n. 20kg vaikka raskauden aikana ei kiloja ole tullutkaan.
Kommentit (6)
Ota huomioon, että vatsan palautuminen venytyksen jälkeen kestää, vaikka olisit miten hoikka.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 18:34"]
Ota huomioon, että vatsan palautuminen venytyksen jälkeen kestää, vaikka olisit miten hoikka.
[/quote]
Toki. Häämekko onneksi kyllä litistää aika hyvin ne ylimääräset kasaan. Kävin alkuraskaudesta sovittamassa häämekkoja ja oikeanlainen mekko kyllä hoikensi ja kadotti sen aikaisen vatsapömppiksen hyvin.
Itse aloitin salilla käymisen kun vauva oli 1kk, Olin käynyt raskaanakin salilla ja mitään kipuja yms. ei ollut joten uskalsin lähteä pikkuhiljaa aloittelemaan kevyesti. Lisäksi aloitin heti lenkkeilyn ja söin terveellisesti. Vauva on nyt vähän päälle 3kk ja kiloja minulta lähtenyt jo 10! Tosin 4 x salia viikossa ja joka päivä pitänyt käydä lenkillä
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 18:53"]
Itse aloitin salilla käymisen kun vauva oli 1kk, Olin käynyt raskaanakin salilla ja mitään kipuja yms. ei ollut joten uskalsin lähteä pikkuhiljaa aloittelemaan kevyesti. Lisäksi aloitin heti lenkkeilyn ja söin terveellisesti. Vauva on nyt vähän päälle 3kk ja kiloja minulta lähtenyt jo 10! Tosin 4 x salia viikossa ja joka päivä pitänyt käydä lenkillä
[/quote]
Ootko imettänyt ja ootko huomannut että olisi vaikuttanut siihen jotenkin?
Kyllä mä olen ollut alle parissa kuukaudessa entisissä mitoissa jokaisen raskauden jälkeen(4). Salille menin viimeksi 9pv synnytyksen jälkeen. Mutta tosi yksilöllistähän se palautuminen on.
up