äitiyspakkaus " ongelma" , kellään muulla?
mulla ihme pulma. esikoisesta otin pakkauksen, kaikki jäi nyt tulevalle kakkoselle lähes käyttämättöminä... kuitenkin haluaisin muutaman vaatteen uudesta pakkauksesta.
kysyn siis:
haluaako joku myydä uudesta pakkauksesta muutaman (käyttämättömän) vaatteen?
tai vaihtoehtoisesti ostaa multa ne vaatteet, mitä en tarvi (jos siis pakkauksen otan)? tietenkin sopuhintaan. siis lähes koko pakkauksen...
vaatteet, jotka kiinnostaa: kietaisubody- ja paita, puolipotkuhousut (valkoiset), potkuhousut (keltaiset, missä giraffi), sininen body (ampiainen lentää hihassa).
näitä vaatteita ei taideta missään uusina myydä.
Kommentit (5)
Ostin eilen just toisen pussilakanan Finlaysonin myymälästä (Turusta), oli tosin 2-laatua, mutta aivan yhtä nätti silti mun mielestä. Hintakaan ei päätä huimaa, maksoi 3,50 e. Eli jos sattuu lähistöllä olemaan Finlaysonin myymälä, niin sieltä varmaan kannattais ainakin kysellä!
t. Ope rv 33+6
Kankaanpäässä ja Parkanossa on ainakin ennen myyty äitiyspakkauksen osia.
ostettua himoitsemiani vaatteita ja lakanaa. koko laatikkoa en noiden takia haluaisi ottaa..
Olisin valmis ostamaan vaatteita pakkauksesta mistä et olisi kiinnostunut, mutta mihin hintaan olisit niitä myymässä?
Jos sähköpostia laittaisit: jenzu87@luukku.com
voisit kokeilla tuota osta & myy palstaa. minä juuri katselin viikko sitten sitä ostetaan puolta ja joku halusi ostaa jotain pakkauksen vaatteita. laitoin hänel s.postia et minul olis myytävänä niitä ja niin syntyi kaupat.