Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä yli siitä, että on vuosisadan paskin äiti :(

Vierailija
16.11.2021 |

Itkettää... minun takia minun lapset kärsii. Niillä on aina väärät tavarat mukana ja myöhästelee harjoituksista ja kaikkea. Sitten lapsille ollaan vihaisia, kun pitäisi olla vihainen mulle :(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/15 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule. Odotin otsikon Perusteella paljon pahempaa, väkivaltaa, henkistä alistamista, nälässä pitämistä. Ihan hyvä sä oot, ilmeisen stressaantunut ja väsynyt vaan. Koita saada jostain apua omaan oloosi. ❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua auttakaa tämä on vakavaa :( :( :( 

Vierailija
4/15 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettele sitten uusia tapoja hoitaa asiat siten ettei lapset kärsi sinun mokistasi. Laitat illalla tavarat valmiiksi ja alatte lähteä joka paikkaan sen veran etuajassa, kun yleensä olette myöhästyneet. Minulla oli tapana olla aina minuutin myöhässä joka paikasta, se oli erityisen ärsyttävää, kun näki niin usein bussin takavalot pysäkille juostessa. Niinpä aloin lähtemään sitten 3 minuuttia aiemmin. Ei tarvinnut juosta pysäkille ja ajoitus oli muutenkin hyvä. Tavarat laitoin valmiiksi aina edellisenä iltana, mukaanlukien vaatteiden valinta.

Vierailija
5/15 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan lapsilla on ravitsevaa ruokaa, puhdasta vaatetta, turvallinen koti ja rakkautta niin tuskin olet kovin paska äiti.

Vierailija
6/15 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten jos en minä vahdi niin mies vie lapset likaset vaatteet päällä (lue: viimeinen ruokalista rinnuksilla) kaikkiin juhliin eikä yhtään tarkista :( itkettää. Ja itsekkin olen aina ihan pihalla lapsen menoista ja väärässä päivässä ja ajassa ja ymmärrän kaiken väärin. Ihan kuin olisin toisella planeetalla, mikä maa mikä valutta :(.(

Vierailija
7/15 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten jos en minä vahdi niin mies vie lapset likaset vaatteet päällä (lue: viimeinen ruokalista rinnuksilla) kaikkiin juhliin eikä yhtään tarkista :( itkettää. Ja itsekkin olen aina ihan pihalla lapsen menoista ja väärässä päivässä ja ajassa ja ymmärrän kaiken väärin. Ihan kuin olisin toisella planeetalla, mikä maa mikä valutta :(.(

isä vastaa omista valinnoistaan, sinä omistasi. Joten jos joku valittaa isän vaatevalinnoista, niin kehotat valittajaa antamaan palautetta isälle etkä ota siitä yhtään enempää stressiä.

Ettei vain sinulla olisi add...

Vierailija
8/15 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kello aina 10 minuuttia etuajassa. :( silti myöhästyn.

Vierailija
9/15 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen joskus add:tä kyllä itselläni epäillyt 

Vierailija
10/15 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kouluikäisen pitäisi itse huolehtia tavaroiden mukaanotto sekä harjoituksiin (kuten kouluunkin) ehtiminen.

Vierailija
11/15 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervemenoa vankilaan.

Vierailija
12/15 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sitten laitat sen kellon 15 minuuttia etuaikaan

Vierailija
13/15 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervemenoa vankilaan.

ai miksi?

Vierailija
14/15 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sitten laitat sen kellon 15 minuuttia etuaikaan

ok, taidan laittaa sen 30 min. etuaikaan

Vierailija
15/15 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ylimääräiset menot minimiin, jotta jaksat hoitaa ne jäljelle jäävät asiat kuntoon. Joka penikalla ei tarvi olla harrastuksia joka illalle.

Puhelimeen voi laittaa ajastimen huutamaan milloin pitää minnekin alkaa valmistautua, kamat voi pakata valmiiksi jo vaikka edeltävän treenin jälkeen (laukkuja ja paitoja yms. voi ostaa lisää). Jos julkisilla täytyy kulkea, niin sitten tähdätään aina sitä viimeistä edeltävään.

Kouluikäisiä lapsia voi alkaa jo vastuuttamaan itsekin pakkaamaan tavaransa valmiiksi. Se treenikassi voi asua valmiina siellä huoneen nurkassa ja se voidaan pakata yhdessä ajan kanssa. Jos kouluikäinen kulkee yksin kouluun, se pääsee yksin treeneihinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi