Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väkivaltaiset lelut

Vierailija
05.02.2015 |

http://lauranpienisuuriperhe.blogspot.com

Tämän päiväisessä postauksessa halusin nostaa kissan pöydälle eli miksi lelu ovat nykyään väkivaltaa lietsovia taikka vihaisen oloisia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoppa

Vierailija
2/9 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivän naurut jälleen kerran

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta on vain tullut mielikuvitukseton "tylsä" aikuinen, ja siksi lelut näyttävät sinun silmissäsi väkivaltaisilta. Lapset eivät koe niitä samoin kuin sinä.

Vierailija
4/9 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta on vain tullut mielikuvitukseton "tylsä" aikuinen, ja siksi lelut näyttävät sinun silmissäsi väkivaltaisilta. Lapset eivät koe niitä samoin kuin sinä.

Eli sinusta on oikein että lapset saavat heilua leikkiaseiden kanssa ja "ampua toisiaan". Sitten ihmetellään että kappas vaan mun kullan nuppu tappoi 17 koulukaveriaan kun se menikin oikean pyssyn kanssa heilumaan kouluun

Vierailija
5/9 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan että pidät tiukkasävyisen keskustelun niiden lelujen kanssa siitä että väkivalta ei ole ratkaisu ongelmiin!

Vierailija
6/9 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenruotsalainen? Tosi raskasta tekstiä luettavaksi.

Vierailija
7/9 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan että pidät tiukkasävyisen keskustelun niiden lelujen kanssa siitä että väkivalta ei ole ratkaisu ongelmiin!

Sinä voisit hoidattaa nuppisi kuntoon.

Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

0

0

Vierailija 5.2. klo 10:58 6/6

Suomenruotsalainen? Tosi raskasta tekstiä luettavaksi.

Minä en ole svedu pelle. Olen suomen venäläinen.

Vierailija
8/9 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 10:57"]

Eli sinusta on oikein että lapset saavat heilua leikkiaseiden kanssa ja "ampua toisiaan". Sitten ihmetellään että kappas vaan mun kullan nuppu tappoi 17 koulukaveriaan kun se menikin oikean pyssyn kanssa heilumaan kouluun

[/quote]

Huoh, mikä pelle olet.

Vierailija
9/9 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 5.2. klo 11:13 8/8

Vierailija 05.02.2015 klo 10:57

Huoh, mikä pelle olet.

eli olet vakavissasi sitä mieltä että tappaminen on oikein. Annat varmasiti hienon kuvan lapsillesi itsestäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi