ahdottakaa mitä söisin tänään kanankoipien kanssa?
pakkasessa koivet mutta mitä lisäkkeeksi?
kaikki vinkit kelpaa! joku freshi juttu vois toimia.
Kommentit (19)
Salaattiehdotuksia? Kyllästynyt ainaiseen kurkku salaatti tomaatti yhdistelmään
Salaattia: rucolaa, fetaa, punasipulia, pinjansiemeniä, suolaa, pippuria, balsamicoa ja oliiviöljyä.
Fetasalaattia söin itse viimeksi. Kanankoivet oli muuten hyviä pitkästä aikaa ja oli syömistäkin reilusti.
Ohraa tai couscousia + salaatti. Vaikka salanova salaattia, paprikaa, kurkkua, fetaa ja punasipulia.
Oletko jo kokeillut lisukkeeksi kaurariisiä? Minusta ainakin parepaa kuin tavallinen riisi.
http://www.myllynparas.fi/suomi/tuotteet/suurimot_ja_riisit/irtonainen_kaura_riisi_1_kg/
"ahdottakaa mitä söisin tänään kanankoipien kanssa?"
Ahdottaminen on minulle aivan uusi verbi. Tarkoititkohan sanoa ahdistukaa vai ahtakaa?
Kaikki kuulostaa hyvältä! Viimeaikoina on kyllä tullut syötyä tota kasvisgratiinia aika olan takaa, samoin parsakaalia sekä kukkakaalia hmm.. Aviomies ei välitä avokadopastasta! Omaa herkkua kylläkin se on.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 08:49"]
"ahdottakaa mitä söisin tänään kanankoipien kanssa?"
Ahdottaminen on minulle aivan uusi verbi. Tarkoititkohan sanoa ahdistukaa vai ahtakaa?
[/quote]
Etkö osannut lukea "Pakkasessa koivet, mitä lisäksi"? Ja kanankoivista puhutaan, ettet nyt vaan sitten luule, että on jonkun kuolleen omaisen raajoja pakasteessa? Ahdistaako?
makaronilaatikkoa