onko sinua koskaan yritetty savustaa pois työpaikalta
Miltä tuntui? Miten selvisit? Meillä on töissä juorurinki joka on nyt keksiny et mut täytyy saada pois. Kävivät haukkumassa esimiehelle. Sellasista virheistä mitä niille itelleki joskus sattuu.
Uskon et kaiken takana on kateus. Pääsin kouluun mihin moni muuki näköjään ois halunnu mut kukaa ei sit ollu nähny vaivaa et ois itte hakenu kans...
Kommentit (13)
Joo, pomo savusti mut toiseen hommaan, mutta se on ollut erittäin hyvä juttu!
Mistähän se johtuu etteivät pidä susta ?
Voisin arvata että työnantajasi on yritys joka työllistää tuhansia ihmisiä, on kokemusta. Älä luovuta, harkitse tarkkaan kenen kanssa puhut asiasta työpaikalla. Selkään puukottajia on joka paikassa.
Minua on kans kadehdittu työpaikoilla paskaa puhutti pomolle. Mut eipä pomokaan uskonut niitä paskanjauhajia vaan kirjoittipa lisää työsopparia.
Kyllä se kauneus, ystävällisyys ja hyvät työtaidot on liikaa joillekkin työkavereille.
Harmittaa näiden kateiden puolesta, kaikilla ei ole samat lahjat, näin se vaan menee.
Kyllä vaan, paskaa on jauhettu ihan urakalla, kunnes niitten määräaikaisia työsuhteita ei jostain syystä enää jatkettu.
Kyllä. Onnistui. Veiläkin vituttaa. Olisi pitänyt olla kovempi.
On kyllä, muttei onnistuneet. Itse saivat siirron ja mulla nykyään vakipaikka ja johtava asema.
Vähän päälle 20 sitten on pari semmosta iäkkäämpää tyyppiä. Yli 40 tai jotain. Kyttäävät virheitä silmä kovana.
Kyllä on kokemusta. Työterveyshuollossa kerroin ja asia vietiin eteenpäin. Jokaisella on oikeus työrauhaan.
Älä provosoidu. Siinä neuvoni. Pysy rauhallisena mutta pidä oikeutesi. Muut on silloin heikoilla kun asiaa viedään eteenpäin. Tsemppiä!
on ja onnistuivatkin siinä.
Mutta en luovuttanut, nyt olen yksityis-yrittäjänä ja minä olen jatkossa se joka käskee.
On, tosin lähinnä esimiestasolta, kollegat olivat pääosin kivoja ja monet kokivat samanlaista kuin minä. Myymäläpäällikkö kyttäsi virheitä ja nolasi julkisesti, työpaikan arkeen liittyviä asioita salattiin, uudet rekrytoinnit tehtiin salassa eikä todellakaan nostettu jo paikassa olevien työmäärää. Kyseessä on muuten eettisyydellä mainostava pikkufirma... Tein ratkaisun lähteä kiitämään, mutta nyt jälkikäteen aina mietin, että olisi pitänyt vaatia oikeuksiaan enemmän.