Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään teistä kaveria joka on liian fiksu? :(

Vierailija
05.02.2015 |

Ärsyttää tuntea aina itsensä niin käsittämättömän typeräksi tuon ihmisen seurassa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue kirjoja, katsele elokuvia, tv-sarjoja, tutustu ihmisiin ja heidän elämäntarinoihinsa, opiskele, kyseenalaista, katso eri näkökulmista, mene mukavuusalueelta pois ja huomaat, että mitä enemmän tietoa ja ymmärrystä kerrytät, sitä enemmän elämästäsi ja ympäristöstäsi nautit.

Vierailija
2/4 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tuttu. Katkaisin välit koska hän paljasti sivulauseessa pitäneensä mua vähän tyhmänä. Tai siis jäi vaan ottamatta uudestaan yhteyttä. Hän oli fiksu ja ehkä olen tyhmä mutta... ei näi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä ihminen on näkemyksissään suppea, "minä en ainakaan"- ihminen...

Vierailija
4/4 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 01:24"]Oli tuttu. Katkaisin välit koska hän paljasti sivulauseessa pitäneensä mua vähän tyhmänä. Tai siis jäi vaan ottamatta uudestaan yhteyttä. Hän oli fiksu ja ehkä olen tyhmä mutta... ei näi
[/quote]
Näin kannattaisi toiselle sanoa. No jaa oikeastaan ongelmani on että olen kyllä fiksu mutten aina jaksa tuoda sitä esille. Siis jaksa ihan koko ajan keskustella syvällisesti maailmantilasta jne. Teen sitä opinnoissani jo ihan tarpeeksi muutenkin. Tuntui vaan ettei oltu sillä saralla ihan samalla aaltopituudella ja tyhmän vaikutelmanhan se antaa jos toinen hoopoilee ja toinen on vakamielisempi