Minne kaupunkilomalle
Vaihtoehdot Berliini, Rooma ja Praha. 4 päivän miniloma 7-vuotias lapsemme mukana.
Kommentit (34)
Praha on todella kaunis paikka, Berliini taas muuten mukava. Roomassa en ole käynyt, mutta työkaveri oli juuri lastensa kanssa siellä ja viihtyivät kovasti. Hintatasokaan ei ollut kuulemma paha, kun söi sivummalla.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 01:01"]Rooma ♡ Ei muksua Berliinii.
[/quote]
Miksei muksua Berliiniin?
Roomassa ei ole noin pieniä lapsia ollenkaan. Oma suosikkini on Praha.
Kyllä Roomassa oli paljonkin pieniä lapsia kun itse siellä olin. Praha on hyvä myös, kaikki lähellä ja uskomattoman kaunis paikka.
Aloita nyt aluksi vaikka Forssasta ja Kouvolasta. Av:n väki on kehunu porvootakin
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 01:12"]Aloita nyt aluksi vaikka Forssasta ja Kouvolasta. Av:n väki on kehunu porvootakin
[/quote]
Olipa tyhmä ja tarpeeton kommentti. Kaikki nuo ovat hyviä paikkoja. Itse valitsisin ehk Rooman, se on kaunis paikka täynnä historiaa.
Olen käynyt kaikissa kolmessa. Lasta ajatellen Praha paras. Lapsiystävällinen maa ravintoloidenkin suhteen, helpointa kulkea lapsen kanssa koska välimatkat kaikkialle lyhyemmät kuin noissa muissa ja lasta huomioidaan siellä paremmin kuin noissa joissa on niin kovat ruuhkat että kaikki juoksee syliin että saa varoa varsinkin niitä joilla rööki kädessä ruuhkissa ja kävelytiet ja -väylät ovat paremmassa kunnossa koska ainakin Roomassa ja Berliinissä kompastumisvaaroja enemmän.
Ei Roomakaan paha ole lasten kanssa, paitsi ehkä heinä-elokuussa. Käytiin aikanaan siellä kolmen lapsen kanssa yht 4 kertaa. Praha on taas halvempi ja ihana paikka. Berliini on taas...Berliini :)
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 01:14"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 01:12"]Aloita nyt aluksi vaikka Forssasta ja Kouvolasta. Av:n väki on kehunu porvootakin [/quote] Olipa tyhmä ja tarpeeton kommentti. Kaikki nuo ovat hyviä paikkoja. Itse valitsisin ehk Rooman, se on kaunis paikka täynnä historiaa.
[/quote]
Minusta se oli mukava kevennys. Itsekin suosittelisin Porvoota. Mäntsälä myös hyvä vaihtoehto.
Rooma on kiva, mutta lapsi ehkä liian nuori vielä.
Siksi suosittelen Barceloonaa. Siinä voi yhdistää rantalomailun kaupunkilomaan
Prahasta pidin enemmän kun Berliinistä. Roomassa en ole käynyt, mutta haluaisin kovasti.