Ketä sinulla on ikävä?
Minä ikävöin pappaani. Hän kuoli melkein puolitoista vuotta sitten, mutta ikävä vaivaa edelleen. Pappani oli minulle yksi tärkeimmistä ihmisistä.
Kommentit (23)
Joulupukkia. Nähtiin viimeksi reilu kuukausi sitten. :'(
Mulla on ikävä itseäni, sitä millainen olin ennen masennuksen puhkeamista.
Miesystävää. Kaukosuhde ja hirveä riita.
Veljenpoikaa.toivottavasti se muruäijä tulee taas viikonlopuks meille!
En onneksi tällä hetkellä ketään. Koko viime talven ikävöin miestä, jota en voi saada eikä se ollut kauhean kivaa. Alan kai päästä yli hänestä. Menemällä surun (etten saa häntä) läpi.
Mammaa kaipaan niin paljon, kuoli melkein 15v sitten ja ihan hätkähdän, miten kauan siitä on aikaa. Tuntuu ihan eiliseltä kun mamma raskaalla turummurteella kertoili juttujaan entisajasta ja välillä tarjosi kahvetta ja paksua kermaa. Ja kanelikorppuja kahven kanssa, huhhuh että kaipaan niitä tunnelmia ja mammaa, ihanaa mammaa.
Nukkumattia, ikävöiny jo 10 vuotta
Yhtä ystävää josta ei kuulunut mitään vähään aikaan.
Mun naapuria. Tekis mieli men panee sitä
Ikävöin lapsenlapsia, ja sitä lastakin, ja hänen puolisoaan. Isää ikävöin, siskoja, heidän lapsia, kuollutta äitiä ja kuolleita tätejä. Puolisoni siskoa ja hänen perhettään on ikävä, serkkua ja hänen puolisoaan ikävöin.
Rakasta ihmistä ♡ Kuoli 2kk sitten
Tällä hetkellä en ketään. Pari vuotta sitten jostain syystä eksyin ajattelemaan kauan sitten menettämääni eksää ja ikävöin niin, että se tuntui ihan fyysisenä kipuna. En ollut surrut asiaa loppuun silloin, se piti surra sitten jälkikäteen. Viimein pääsin tästä ylitse ja uskoisin, että tällä kertaa ihan lopullisesti.
Edes yhtä kaljaa ! Kokeilen olla 100 tipatonta päivää
Otan osaa :/ itse ikävöin eksää. Ärsyttävää.