Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loman ajankohdasta valittaminen!

Vierailija
04.02.2015 |

Olen jo vuosia tarjonnut ostopalveluna työvoimaani eräälle yritykselle, joinakin kuukausina enemmän joinakin vähemmän. Olen siis tuttu työntekijä työpaikalla vaikka teenkin töitä toiminimellä. Monesti tuurailen poissaolijoita  sekä lomia. Myös kiireisinä aikoina olen usein apuna.

närää näyttää nyt kyitenkin aiheuttavan minun loma-aikani joka hyvin pitkälti menee omien lasteni koulun mukaan eli pidän lomaa hiihtolomaviikon, pääsiäisen ja, juhannuksen ja heinäkuun sekä syksyllä syysloman. Koska minä tuuraan yleensä jonkun loman ei hän saa koskaan olla samaan aikaan lomalla kuin minä. Se ketä minä tuuraan vaihtelee joka kerta.

nyt minulle on alettu kiukuttelemaan ja tänään yhdeltä työntekijältä sitten paloi viimeinenkin järjenvalo päästä ja haukkui minut lyttyyn kun en voinut joustaa omaa lomaani viikola eteenpäin (joka on siis tuo hiihtoloma viikko)

Jokaisella työntekijällä on siellä kiertävät lomat joten heidän pomonsa oli sanonut että jos minä vaihdan niin onnistuu ja jos en niin ei onnistu.

en oikein osannut sanoa tuolle raivoovalle naiselle mitään muuta kuin olen pahoillani mutta en pysty joustamaan lapsieni takia, mutta ei tämä sitten ymmärtänyt:(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No idiootteja on kaikkialla. Ymmärrä että vituttaa ettei saa pitää lomaa kun tahtoo, mutta idioottimaistahan siitä on sinulle valittaa. Tekisivät itse töitä yrittäjinä. Ai paitsi sitten pitäisi maksaa itse työnantajamaksut, hankkia asiakkaat jne.

Vierailija
2/2 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla täysin sama homma, ja työntekijät valittaa kuinka epäreilua on, minusta taas ei ole yhtään epäreilua, joakisessa sopimuksessa on puolensa, siksi olen tämän valinnut:) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi