Oon 19v. tyttö ja tuleva kotiäityli.
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:05"]Hieno homma. Oletko koulua edes käynyt loppuun?
[/quote]
Olen. Valmistuin viime keväänä. :)
[/quote]
No sitten. Onnea, ja jaksamista tulevaan. Älä jää pelkäksi kotiäidiksi, hommaa töitä ja turvaa lapsellesi tulevaisuus. :)
[/quote]
Jep. :) en jääkkään ikuisiks ajoiks kotii. :)
Onnea ap! T. 19-vuotias äippäliini. Ai niin, piti kysyä jotain. Koska LA? :) Odotatko tyttöä vai poikaa? Millainen on tuleva isä?
Oikeastaan kaikille teille nuorille; miten pitkään ja vakavaraiseen suhteeseen perustatte perheen?
Toivon teille kaikkea hyvää, parempaa kuin sivusta seuraamani 20v lapsen saanut, jolla ei ihan niin hyvin menekään nyt kun lapsi ei vielä vuottakaan... Tulevaisuus ihan auki, ei tietoa töistä ja jatkuuko suhdekaan...
Hui! Tuntuuko sinusta, että olet valmis äidiksi? :) Olen itse 23, ja tuntuu etten vielä voisi kuvitella ottavani vastuuta toisesta ihmisestä...
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:05"]Hieno homma. Oletko koulua edes käynyt loppuun?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:06"]Voi vitun lapsi olet itsekin
[/quote]
Ootpas ilkee. Ap :(
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:05"]Hieno homma. Oletko koulua edes käynyt loppuun?
[/quote]
[/quote]
No sitten. Onnea, ja jaksamista tulevaan. Älä jää pelkäksi kotiäidiksi, hommaa töitä ja turvaa lapsellesi tulevaisuus. :)
Täällä toinen! :) täytän 20 keväällä.
Hieno homma. Oletko koulua edes käynyt loppuun?
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 22:36"]Miksi kutsut itseäsi äityliksi?
[/quote]
Kuulostaa söpöltä. :)