Missä tilanteessa sait vakituisen työpaikan (hoitoala)?
Hain työtä johon minulla on koulutus, mutta alan työkokemusta ei vielä paria vuotta enempää. Olen tehnyt pätkätöitä valmistumisen jälkeen.
Olen saanut hyvää palautetta työstäni, olen tehnyt omat lapseni nuorena ja olen kolmekymppinen. Sen kummemmin en tässä ala itseäni kuvailla, olen kuitenkin perusterve, iloinen ja liikunnallinen itsestäni huolehtiva nainen.
Onko toivoakaan saada kunnalta toimi tässä tilanteessa? Pelkään, että tekijät on jo valittu etukäteen eikä auta vaikka kuinka olisin hyvä työssäni. :(
Ymmärrän toki, että meitä työttömiä on tällä hetkellä niin paljon, että on jo ihme itsessään kun vakituista työtä tulee avoimeksi. Saati, että pääsee työhaastatteluun, kun hakijoita on hirveät määrät.
Mutta siis kiinnostaisi kuulla, onko jollakin käynyt hyvin ja päässyt vakituiseksi työntekijäksi ilman useiden vuosien työkokemusta?
Kiinnostaisi myös kuulla, oletteko sitä mieltä että työkokemus kertoo hakijasta eniten? Ainakin paperilla se on mielestäni näin, vaikka olen törmännyt hoitoalalla ihmisiin, joiden työkokemus ei todellakaan kuvasta ammattitaitoa.
Neljä vuotta yhtäjaksoisesti kestäneiden sijaisuuksien jälkeen. Sitä ennen olin tehnyt jo pari vuotta keikkaa kyseiseen paikkaan.