Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuulimunan kokeneet...

10.09.2006 |

kuinka pian olette plussanneet uudestaan? Mulla ei lääkärin diagnoosia tilanteestani, mut kaikki oireet sopii tuulimunaan. Nyt mietityttää kuin kierron käy, palautuuko heti vai aikojen päästä. Aloin vuotaa rv 5+5.

gigi

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon päästä tarkistettiin vielä tilanne ja sitten sain lääkkeellisen keskeytyksen. Siitä tasan neljän viikon päästä alkoi normaalit menkat ja niiden jälkeen ehti tuleen vielä yhdet normaalina aikana, eli kierto palautui heti normaaliksi. Sitten kolmannet jäikin tulematta ja nyt menossa rv22+1. Mulle suositeltiin odottaan yhdet kuukautiset, että kohtu palautuis.

Onnea sinulle uuteen yritykseen. Uusi tärppi voi käydä yllättävän nopeasti.

Vierailija
2/7 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasinkin aikaisemmin kyselyysi siitä plussan vaalenemisesta. Pahoitteluni, että sinulle kävi samoin kuin minulle :(

Minulle lääkäri sanoi, kun kerran aloin vuotaa itse niin, ainakaan minun kohdallani ei tarvinnut suhtautua tuulimunaan muuna kuin myöhästyneinä kuukautisina. Tuulimunassahan kohtu on tyhjä eli munasolu ei kiinnity jolloin vuotojen jälkeen sinne ei mitään ylimääräistä pitäisi jäädä.

Itse käytimme ehkäisyä tarkoituksella muutaman kuukauden ihan muista syistä, mutta nyt olen kyllä taas raskaana rv14.

Onnea uuteen yritykseen :)

Taya

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toukokuussa todettiin tuulimuna ja vuodon loputtua alettiin heti yrittämään uudestaan ja tulinkin heti raskaaksi. Eli ei siis ollut yksiäkään kuukautisia välissä. Keskenmeno hoidettiin yksityisellä ja tämä lääkäri sanoi että ei tarvi olla kuukautisia välissä, ainoastaan se helpottaa lasketun ajan määrittämistä jos on ollut kuukautiset. Mutta pääasia on että tuulimunan jälkeen tulee helposti raskaaksi uudestaan,mulla on niitä kaksi ollut ja näin ainakin meillä. Niin ja se lääkäri sanoi että kun on sitä raskaushormonia kehossa niin se nopeuttaa uudestaan raskautumista.

Anette+ Manta rv 19+2

Vierailija
4/7 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla todettiin tuulimuna rv 12 ihan vuoden alussa. Kaavinnasta meni 5 viikkoa, että menkat alkoivat ja sitten sai alkaa yrittämään taas. No yhet menkat tuli vielä ja sit plussasin taas:) Nyt oon onnellisesti raskaana viikolla 27.

Eli ei siinä kauaa menny onneksi.

Vierailija
5/7 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni kesken 02/06 kaksi viikkoa plussan jälkeen. Silloin tuntu että maailma romahtaa. En tiedä syytä, kuten ei varmaan moni muukaan kellä mennyt kesken.

Lääkäri ultrasi ja halusi tarkistaa, että kaikki oli muuten kunnossa, kuten olikin. Neuvoi odottamaan ainakin yhdet kuukautiset, ennen uutta yritystä. Päätettiin keskittyä tuleviin häihin. No, kuitenkin 5 viikkoa keskenmenon jälkeen plussasin taas, eikä ollut menkkoja kerennyt tulla. Nyt menossa rv 29 ja kovasti vauva temmeltää.

Näinkin voi käydä...

Vierailija
6/7 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tuulimuna viime vuoden lopulla - vuoti itsestään ulos 12/05. Raskausviikkoja oli silloin lähemmäs 12 (missään vaiheessa en ehtinyt " iloita" raskaudesta, kävin yksityisellä ultrassa sen verran nopeasti plussan saatuani - testin tein sen verran monta viikkoa kuukautisten jälkeen).

Joka tapauksessa seuraavasta kierrosta sain sitten plussan tammikuussa ja nyt on 38+0...

Vierailija
7/7 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas monella tärpännyt heti, pitää toivoa itselle samaa! =)

Kaveripiirissä ei tietääkseni ole tuulimunia, joten sieltä ei tietoa saa, onneksi on tämä palsta!

Olin tosi malttamaton plussattuani, mut onnex sain pidettyä suuni kiinni, ei tarvi kovin monelle peruuttaa uutista. Keljultahan tämä tuntuu, mut toisaalta hyvä, että kävi jo näin alussa. Pahoittelut niille, jotka ovat kokeneet saman paljon myöhemmin. On takuulla rankempaa esim. viikolla 12 kuin nyt.

Eikun uutta yritystä kehiin!!

gigi