Tuulimunan kokeneet...
kuinka pian plussasitte uudestaan? Mulla ei lääkärin diagnoosia tilanteestani, mut kaikki oireet sopii tuulimunaan. Nyt mietityttää kuin kierron käy, palautuuko heti vai aikojen päästä. Aloin vuotaa rv 5+5.
gigi
Kommentit (5)
plussasin 3 kk kaavinnan jälkeen, ja siitäkin ajasta 2 kk ootettiin niitä seuraavia kuukautisia. Uus raskaus on ollut normaali ja mennyt hyvin
HANNELE rv 17+
Saa nähdä.. Esikoista pakersimme 1,5v ennen, kun nappasi. Terve lapsi syntyi. Nyt tuulimunaa tehtiin 1v ja seuraavasta plussasta ei ole tietoa eikä juuri enää jaksa toivoakkaan.
ensimmäinen tuli vuosi sitten rv9+. sen ulostuloa avitettiin lääkkeellisesti, ja menkat tuli aika säännööllisesti n.4vkon kuluttua. uutta plussaa odoteltiin kolmien menkkojen verran, pitkälle tuntui tietysti sekin. :/
mutta seuraavakin yritys päättyi tuulimunaan, taas rv9+, ja sen myötä jouduin kaavintaankin 2vkoa itse km:sta. tuosta kaavinnasta meni vielä reilu kuukausi menkkoihin. kahdet menkat tuli, sitten onneksi plussa. ja nyt ollaan jo paljon paremmalla mallilla, asukas on nähty ja hän tuntuu kasvavan ja voivan hyvin, rv14. toivon kovasti plussaonnea pikaisesti sinulle ja muille epäonnisille.
gigi:
kuinka pian plussasitte uudestaan? Mulla ei lääkärin diagnoosia tilanteestani, mut kaikki oireet sopii tuulimunaan. Nyt mietityttää kuin kierron käy, palautuuko heti vai aikojen päästä. Aloin vuotaa rv 5+5.
gigi
Eli ei yhtään kuukautisia välissä. Nyt poika on jo pian 4.
tuulimuna raskaus 12/2005 ja puolisen vuotta meni kun plussasin uudelleen. 2 viikkoa sitten todettiin taas tuulimuna raskaus. Saas nähdä kuinka kauan menee nyt. Toivottavasti ei kestä kauan raskautua. Tuntuu tosi kurjalta kun kaksi peräkkäistä käy näin. Mulla on 2 poikaa ennestään.