pelkääkö jotkut aikuiset oikeasti niitä neuloja
Ja sen takia kieltäytyvät rokotteesta? Ja keksivät tekosyyksi jotain qanonpellepaskaa, että ei tarvi myöntää, että pelkää neuloja.
Kommentit (24)
Piikkikammo ei kerro mitään erityistä ihmisen rohkeudesta. Erilaisia fobioita on, niin kuin tiedetään ja silti voi olla rohkea niin monissa muissa asioissa. Häpeä ei toimi, pitäisi vaan puhua enemmän näistä peloista.
Minulla on naulakammo, verikokeissakin suonet menevät piiloon kun panikoin sen verran ankarasti.
Neulakammostani huolimatta olen ottanut rokotukset, myös koronapiikit.
Minulla on aivan käsittämätön korkean paikan kammo. SIis oksettaa, suuhun nousee kuolaa (joka on ensimmäinen merkki oksennuksesta) silmissä sumenee, korvissa suhisee, pulssi vetää liki kahtasataa (okei, 160) ja maha vetää sellaiseen kramppiin, että ei ole tosikaan. Silti työkseni kiipeilen korkeisiin paikkoihin (esimerkiksi tikkaita pitkin katoille). Kertaakaan ei ole tarvinnut hälyyttää palokuntaa nostamaan alas (toisille on niinkin käynyt). Korkeanpaikan kammoni ei ole vähääkään hellittänyt, vaikka joudun ihan oikeasti siis menemään ylös. Jos tämä menee siihen, ettei kädet enää toimi (=en pysty pitämään tikkaiden puolista kiinni), joudun keksimään jotain apua tähän.
Gravitas: Revealed: How Pfizer blackmails countries for shots -
YouTube
En pelkää neuloja, eli se ei ole syy siihen etten ole ottanut/enkä ota koronapiikkiä. En koe tarvitsevani sitä. Rokote ei estä tartuttamista eikä sairastumista ja tällaisen perusterveen, hoikan ja urheilullisen riski saada koronan vakava muoto on häviävän pieni.
Lisäksi päivittäinen joka tuutista tuleva "rokotepakotus" ja rokottamattomien syyllistäminen on vain vahvistanut päätöstä olla ottamatta ko. piikkiä. Vapaaehtoisesta rokotteesta ollaan tekemässä sittenkin pakollista, ja haluan ainakin omalta osaltani puolustaa jokaisen oikeutta päättää omasta kehostaan. Ja mihin unohdettiin lupaus että kun 80% rokotettu, niin kaikki rajoitukset poistetaan, uusia vaan näyttää pukkaavan..? Ruotsin tie oli sittenkin oikea, kuolemia olisi tullut enemmän, mutta tilanne olisi luultavasti tällä hetkellä huomattavasti parempi kuin se nyt on.