Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen päättänyt että lähiaikoina lopetan ruoanlaiton … inhoan ruoanlaittoa!

Vierailija
16.11.2021 |

Yksinkertaisesti inhoan ruoanlaittoa. Teinien kanssa on täytynyt laittaa joskus kolme lämmintäateriaa päivässä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota me ei uskota. Sedälläkin valmistuu paraaikaa meksikonpata..naisilla pyörii keskimäärin 10 kertaa päivässä mielessä ruuanlaitto.

mies53v

Vierailija
22/27 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, onneksi nykyään on aika helppoa hankkia ruuat valmiina.

Tarvii olla melkonen kroisos, jos valmiilla ruuilla on varaa perheensä ruokkia. Jos vaikka nelihenkisellä perheellä menee muutamat satku kuukaudessa ruokaan, kun tekee kaiken itse, niin valmiina safkoina ei tonni vastaavilla annoksilla riitä ensinkään. Ja taatusti on se itse tehty parempaa, tuoreempaa ja lisäaineettomampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö joku vielä itse ruokaa?

Valmisruokia saa nykyään kaupoista sekä ravintoloista saa aika edullisesti ruokaa myös.

Vierailija
24/27 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee kerran viikossa isot annokset kerralla helposti, esim uunissa, keittäen isossa kattilassa, jne. Sitten pussitat/purkitat pakasterasioihin annokset. Viikolla ei tarvi kuin heittää mikroon ja lämmittää.

Mä kun asuin yksin, tein yleensä jonkun keiton, risoton tai makaronilaatikon, säilytin kyllä sen vaan jääkaapissa. Kyllä se siellä sen viikon ihan hyvänä säilyi, kun sitä päivittäin söin.

Vierailija
25/27 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan myös ruoanlaittoa. Suosin ruokaa, jonka voi heittää mikroon valmistumaan, esim. pakastevihanneksia, puuroa yms. Teen jopa munakkaan mikrossa.

Paljon menee myös rahkaa, raejuustoa yms.hedelmien tai marjojen kanssa. Tai sitten teen yksinkertaisesti vaan leipää.

Ihan hyvin pysyy nälkä loitolla eikä painoakaan kerry.

Vierailija
26/27 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos niille lapsille ei tarvi enää kokata niin toki voit lopettaa ruuanlaiton. Itse ulkoistaisin siivouksen, jos ois varaa.

Vierailija
27/27 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaimoa niin pitää syödä valmisruokia 😐

Mistä löytyisi nainen kuka tykkää kokata ja siivota?

M28

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän