Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ennenaikainen siemensyöksy

Vierailija
10.09.2006 |

Onko kenelläkään kokemuksia tästä vaivasta kumppanilla? Voiko asialle tehdä mitään?

Rakastelun tai siis itse yhdynnän kesto on maksimissaan puoli minuuttia ja mies ei ole kovinkaan innokas ymmärtämään, että asia toisinaan vaivaa minua.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varmaan vaikea yrittää mitään, jos toinen ei edes tunnusta ongelmaa.

Vierailija
2/7 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan yritetty kaikenlaista.. tantraseksikurssia, pykologia, parisuhteen hoitamista... nyt lääkäri kehoitti kokeilemaan masennuslääkkeitä, mutta kun niissä on noita sivuvaikutuksia.

ap, onko miehelläsi ollut sama ongelma aikaisempien kumppanien kanssa? mun miehellä ei ole ollut, ihmettelen että miksi on juuri mun kanssani.. yhdessä ollaan oltu kaksi vuotta, vauva 10kk. Tämä ongelma on ollut jo siitä asti, kun ollaan tavattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

BUAHAHHAHAHA

Vierailija
4/7 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vaan ei jotenkaan tiedosta sitä edes kunnolla ongelmaksi. Itseäni tämä jäytää välistä todella rankasti ja mielenkiinto koko touhuun on mennyt! Välillä olen vihainen siitä, että tätäkö tämä loppuelämä sitten on ja sitten taas yritän ajatella kypsästi; rakastan miestäni sellaisena kuin hän on.. Huokaus.

Onko masennuslääkkeistä (serotoniinilääkkeistä) ollut kenellekkään apua? Niissähän saattaa tulla sitten tuota potenssihäiriötä mukana..

Vierailija
5/7 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai oma ukko pystyy ainakin laukeamaan useamman kerran peräkkäin (pienen tauon jälkeen)

Vierailija
6/7 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa on joka tapauksessa varmaan aika mahdotonta saada samaan aikaan, eikä se olekaan mikään itsetarkoitus.

Vierailija
7/7 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenaikainen siemensyöksy lääke - http://track.fi.buyclimaxcontrol.com/product/Climax-Control/?uid=2484&sid=700&pid=119&bid=advandec Sain tilaukseni ajallaan ja tabletit toimivat hienosti.