Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nopeasti olette saaneet sakot kotiin liikennevalvontakamera-autosta

Vierailija
16.11.2021 |

Eli kävipäs niin ikävästi, että ajoin epähuomiossa ylinopeutta ja Poliisin kamera-autohan se sitten nappasi minusta kuva. Ylinopeutta oli jotain 15-20 kilsaa tunnissa, riippuen nyt siitä paljonko auton mittarini valehtelee.

Eli miten nopeasti olette saaneet sakot kotiinne tai kutsun poliisilaitokselle? Asia vaivaa minua ja haluaisin hoitaa asian alta pois tai ylipäätään tietää paljonko sakkoa on tulossa.

Asia tapahtui Pirkanmaalla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin viikossa.

Vierailija
2/9 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajoin ylinopeutta tiistaina ja samana päivänä oli suomi.fi:ssä posti ja sama paperisena tuli torstaina. Todella nopeaa. Ihan oikein minulle. Juuri viime viikolla tapahtui ja oli pienempi ylinopeus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kyse kamera-autosta vai "pöntöstä" ? Tai en tiedä käsitelläänkö ne samassa paikassa. Minä kuvautin itseni siis kamera-autossa. Ja tosiaan Pirkanmaalla. 

Omaa tyhmyyttä ja sen vuoksi haluaisinkin päästä asiasta nopeasti eroon. 

AP

Vierailija
4/9 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko kyse kamera-autosta vai "pöntöstä" ? Tai en tiedä käsitelläänkö ne samassa paikassa. Minä kuvautin itseni siis kamera-autossa. Ja tosiaan Pirkanmaalla. 

Omaa tyhmyyttä ja sen vuoksi haluaisinkin päästä asiasta nopeasti eroon. 

AP

Se oli kyllä pönttösakko. :) ja samalla suunnalla. Käy katsomassa siellä suomi.fi  minulla oli siellä tieto vähän yli tunnissa. 

Vierailija
5/9 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin rekisteröitymässä sinne, mutta ei ollut vielä mitään. Tästä on nyt melkein jo kaksi kuukautta aikaa.. Mutta nopetta oli sen verran, että varmasti sakon pitäisi tulla. Mieheni on joskus saanut pelkän huomautuksen kotiin, mutta en yhtään muista miten kauan siinä meni. Sekin tosin oli pönttö ja Pirkanmaalla, ei kamera-auto.

AP

Vierailija
6/9 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin rekisteröitymässä sinne, mutta ei ollut vielä mitään. Tästä on nyt melkein jo kaksi kuukautta aikaa.. Mutta nopetta oli sen verran, että varmasti sakon pitäisi tulla. Mieheni on joskus saanut pelkän huomautuksen kotiin, mutta en yhtään muista miten kauan siinä meni. Sekin tosin oli pönttö ja Pirkanmaalla, ei kamera-auto.

AP

Enpä usko, että mitään tulee, jos noin kauan on jo mennyt. 

Vierailija
7/9 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim. Minna Kuukka oli postannut lokakuussa instagramiin, että sai lokakuussa sakon heinäkuussa sattuneeesta ylinopeudesta.

Vierailija
8/9 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko tullut sakkoa kun välähti reilusta ylinipeudesta?

Vierailija
9/9 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sakko pitää tulla lain mukaan 30 päivää tapahtuneesta.tämä lukee poliisin sivulla.t:jeppe

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi