Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AKNEARVET, miten pois?

Vierailija
16.11.2021 |

Onko kokemuksia esim. TCA-kuorinnasta? Laserhoito ainakin oli kamalan hintaista, en nyt haluaisi välttämättä sitä ihan ekana kokeilla. Mikroneulaus? Mikä ihan oikeasti auttaa? Minulla on punaisia arpia ja sitten pari kuoppa-arpea.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Detmaroller

Vierailija
2/6 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta hiottiin punaisia aknearpia timanttihionnalla pois todella nuorena, en osaa yhtään sanoa olisiko arvet häipyneet itsestään mutta enää niitä ei näy. Kuoppa-arpia ei ollut.

Mikroneulontaa kannattaa ainakin testata, kuulemani mukaan on auttanut myös kuoppa-arpiin. Voi mennä hoitoon tai tilata kotiin dermarollerin halvimmillaan pari kymppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoi pääkallonkuvia naama täyteen.

Vierailija
4/6 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta hiottiin punaisia aknearpia timanttihionnalla pois todella nuorena, en osaa yhtään sanoa olisiko arvet häipyneet itsestään mutta enää niitä ei näy. Kuoppa-arpia ei ollut.

Mikroneulontaa kannattaa ainakin testata, kuulemani mukaan on auttanut myös kuoppa-arpiin. Voi mennä hoitoon tai tilata kotiin dermarollerin halvimmillaan pari kymppiä.

Mikroneulonta = mikroneulaus. :D Pahoittelut.

Vierailija
5/6 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain apua aknearpiin kosmetologin luona laserhoidosta. Hoito oli huomattavasti edullisempaa kuin lääkärikeskuksissa ja uskalsin lähteä kokeilemaan, kun hoitaja tuntui asiaan perehtyneeltä ja luotettavalta.  Minulla arvet olivat punoittavat ja aiemmin testannut myös mikroneulausta (joka oli myös ihan ok ja vähän auttava), mutta jos vertaan laserhoitoa ja mikroneulausta niin laserilla tulokset olivat näkyvämmät. Minulle hoito oli täysin kivuton, mutta vaati useamman käyntikerran niinkuin e-light/ipl laserhoidot vaativat. 

Vierailija
6/6 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällä todella ohut ja ryppyinen iho nyt 50+ kun noita agnearpihoitoja käynyt ottaa. Iho on kuin ohutta silkkipaperia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi