Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Testaan uutta meikkivoidetta

Vierailija
04.02.2015 |

Laitoin toiselle puolelle kasvoja vanhaa meikkivoidetta ja toiselle uutta. Väri on sama, mutta peittävyysaste eri. Eli toinen on paksumpaa ja toinen sitten kevyempää.

Olen tottunut käyttämään peittävää meikkivoidetta ja haluan siirtyä kevyempään. Kasvoni punoittavat helposti (eritoten pakkasessa/urheillessa) joten pelkään, että tuo kevyempi ei peitä tarpeeksi tuota punaisuutta. 

Nyt sitten lähden kohta tuonne ulos pakkaseen reippaalle kävelylle ja katson, miten uusi meikkivoide käyttäytyy. Voin verrata vanhaan sitten, että onko huimakin ero.

Kehtaa sitten kaupungille/baariin tms lähteä, kun olen varma meikkivoiteen toimivuudesta :D

-punaisia poskia häpeävä-

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin.. testattu on. Ja yhtä paljon peittivät, vaikka toinen on pitkäkestoinen ja toinen seerumi. Nyt pitää sitten illalla katsoa, kumpi pysynyt naamassa paremmin :D

Vierailija
2/10 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seerumimeikkivoide? Mikä se sellanen on?

monet bb voiteet on kyllä joskus peittävämpiä kuin ohuet meikkivoiteet... Itse joudun sekottamaan usein kahta eri meikkivoidetta että saan sopivan sävyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheillessa? Miksi silloin pitäisi punaisuus peittää tai ylipäätään meikata?

Vierailija
4/10 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 13:32"]

Urheillessa? Miksi silloin pitäisi punaisuus peittää tai ylipäätään meikata?

[/quote]

Urheuilusuorituksen jälkeen olen kuin  paloauto ja usein menen salilta vaikka kauppaan tai vaikka suoraan kaverille/baariin. Siksi.

Tuo seerumimeikkivoide on lumenen tuote: http://www.lumene.com/fi/kasvot/touch-radiance-kasvomeikit/seerumi-meikkivoide

Toinen jota testasin, on tämä: http://www.lumene.com/fi/blur-pitkakestoinen-meikkivoide

-ap-

Vierailija
5/10 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa. Ostaisin sinuna vähän parempilaatuisia, saa ihan kevyitäkin, mutta peittäviä eri merkeiltä.

Vierailija
6/10 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muaki hävettää ku spinningissä muutun tod punaseksi, kaikki tuijottaa tunnin jälkeen. Kerran joku kysyi onko mulla kaikkí kunnossa. Sen jälkeen aina pakkeloinu vedenkestävällä meikkivoiteella. Ei ehkä tee hyvää ihole mutta itsetunnolle kyllä. Vaalea iho ja hikiliikunta räjäyttää ilmeisesti naaman niin huolella että se on muista ihmisistä luonnottoman näköistä. Mielummin Kyllä ilman urheilisin.... Hikiliikunnan jälkeen menen kyllä suoraan kotiin pesemään meikin pois, joku baareilu nyt ainakin tuhoais ihon kun meikin antaa seistä hikisellä naamalla...

Vierailija
7/10 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minä käyn pesulla urheilusuorituksen jälkeen ja meikkaan sitten vasta :D Mutta kestää kyllä tovin, että punaisuus laskee, niin siksi haluan meikin, jolla saan punaisuuden nopeasti piiloon.

Ja sinulle, joka käskit ostamaan muuta merkkiä, niin ei kiitos. Lumene on minun iholle hyvä ja värisävyt kohdillaan. Miksi lähtisin hyvää vaihtamaan??

-ap-

Vierailija
8/10 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, Lumene(kin) voi olla jonkun iholle paras vaihtoehto. Kalliitkin merkit voi tukkia toisten ihon, riippuen esim meikkivoiteen silikoneista ta muista kemikaaleista, mille kunkin iho erilailla reagoi...

Vierailija
9/10 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kokeilemaan Lumenen CC-voidetta. Yllättävän peittävää ja kestää ainakin itsellä hyvin.

Vierailija
10/10 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi molemmat meikkivoitet pysyvän hyvin naamassa ja eihän näistä edes huomaa, että toisessa poskessa on toista ja toisessa toista :D Onkohan tämä nyt joku Lumenen huijaus, että myyvät samaa kamaa vaan eri nimillä?? 

No oli miten oli, niin taidan siirtyä tuon seerumin käyttäjäksi, kun levittyy kasvoihin helpommin :)

-ap-