Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mustasukkaisuus ja luottamus

Vierailija
04.02.2015 |

Olen kihloissa miehen kanssa ja asumme saman katon alla. Suhteen alussa meillä meni todella hyvin, mutta muutettuamme yhteen kaikki muuttui.. Jos minulle tulee viesti puhelimeen, mies on heti kyselemässä keltä se on. Jos ilmoitan meneväni ystävällä, mainiten ystävän nimenkin, puolituntia lähdöstä tulee kysely missä olen. Viimeksi eilen tapeltiin koska en pyytänyt häntä erikseen lapsen harrastukseen mukaan, niinpä minulla on kuulemma jotain salattavaa. Samoten salaan jotain koska facebook profiilini ja siinä olevat julkaisut eivät näy koko maailmalle. En tiedä mitä teen! Aihetta ei ole tuohon mustasukkaisuuteen saatikka tuohon etteikö minuun voisi luottaa. Tämä kalvaa suhdetta koko ajan vaan enemmän ja enemmän. Ahdistaa kun tuntuu ettei voi tehdä mitään, ilman että toinen alkaa epäilemään. Jos puhelimeni yhdistää yöllä facebookkiin, petän. Jos minulle tulee viesti puhelimeen, petän. Jos puhelin on pelkästään taskussa, petän. Alan olemaan henkisesti jo hyvin väsynyt ja pahinta on se etten rakastunut tällaiseen mieheen mikä hän on nyt, vaan siihen mikä hän oli ennen. Mitään ei voi tehdä ilman että toinen epäilee.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo henkisesti ja fyysisesti hyvin väsynyt :/

Vierailija
2/12 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti petät oikeasti,kun olet niin huolissasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti se pettää itse.

Vierailija
4/12 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama minullakin kyllä tuli ensimmäiseksi mieleen, koska olen jatkuvan epäilyn alla. Hän vetoaa mustasukkaisuuteen sanoen koska rakastaa niin paljon..

Vierailija
5/12 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakkaus tee mustasukkaiseksi. Etkä sä tosiaan voi elää noin. Jätä se, ennen kuin on myöhäistä. Jos jää stalkkamaan, hanki lähestymiskielto. Tovottavasti se lapsi ei ole teidän yhteinen.

Vierailija
6/12 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miestä on petetty aikaisemmissa suhteissa? Ei se aina petä, joka epäilee...

Vierailija
7/12 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei ole petetty vaan hän on aikaisemmassa suhteessa pettänyt. Väitti että hän ei saanut läheisyyttä tai rakkautta..

Vierailija
8/12 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsi ei ole yhteinen, minulla on oma lapsi aikasemmasta suhteesta ja miehellä oma.

Vierailija
9/12 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu hänelle suoraan ja rauhallisesti miltä sinusta tuntuu.

Vierailija
10/12 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut asian puheeksi jo aikaisemmin. Sanoin että en halua elää sellaisessa suhteessa, missä pitää koko ajan varoa omia tekemisiään ettei vaan toinen luule että salaan/petän. Tänään olisi tarkoitus jutella uudestaan kun pääsen töistä ja lapset eivät ole paikalla.

Vierailija
11/12 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 08:48"]

Olen kihloissa miehen kanssa ja asumme saman katon alla. Suhteen alussa meillä meni todella hyvin, mutta muutettuamme yhteen kaikki muuttui.. Jos minulle tulee viesti puhelimeen, mies on heti kyselemässä keltä se on. Jos ilmoitan meneväni ystävällä, mainiten ystävän nimenkin, puolituntia lähdöstä tulee kysely missä olen. Viimeksi eilen tapeltiin koska en pyytänyt häntä erikseen lapsen harrastukseen mukaan, niinpä minulla on kuulemma jotain salattavaa. Samoten salaan jotain koska facebook profiilini ja siinä olevat julkaisut eivät näy koko maailmalle. En tiedä mitä teen! Aihetta ei ole tuohon mustasukkaisuuteen saatikka tuohon etteikö minuun voisi luottaa. Tämä kalvaa suhdetta koko ajan vaan enemmän ja enemmän. Ahdistaa kun tuntuu ettei voi tehdä mitään, ilman että toinen alkaa epäilemään. Jos puhelimeni yhdistää yöllä facebookkiin, petän. Jos minulle tulee viesti puhelimeen, petän. Jos puhelin on pelkästään taskussa, petän. Alan olemaan henkisesti jo hyvin väsynyt ja pahinta on se etten rakastunut tällaiseen mieheen mikä hän on nyt, vaan siihen mikä hän oli ennen. Mitään ei voi tehdä ilman että toinen epäilee.

[/quote]

Eise mitään itellä sama juttu tyttöystävän suhteen, mutta todennut hänelle että parasta tottua, en aio hänelle kaikkea kertoa mitä teen : D
Tosin onse yhteen muutto rajoittanut, kun on aina kyttäämässä. 
Alku oli tosi raastavaa mutta, vähän jo rauhoittunut :)

Vierailija
12/12 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 10:35"]

Olen ottanut asian puheeksi jo aikaisemmin. Sanoin että en halua elää sellaisessa suhteessa, missä pitää koko ajan varoa omia tekemisiään ettei vaan toinen luule että salaan/petän. 

[/quote]

No niin.