Miksi tällä palstalla on niin paljon tyhmiä ihmisiä?
Siis kysyn ihan tosissani, miksi tällä palstalla on suhteellisen paljon vähä-älyisiä ihmisiä verrattuna koko populaation? Olen itse aina pitänyt suomalaisia sivistyneinä, taisin olla väärässä.
Kommentit (26)
Etkö ole koskaan koulua käynyt? Kyllä minä vaan muistan, minkälaista porukkaa siellä oli, ja moni oli silloin viisaimmillaan. Normatiivinen aikuisuus on haaveilua.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 01:44"]
Suurin osa on varmaan amiksia tai muita juntteja pohjoisesta.
[/quote]
Tai juntteja etelä-suomesta, niinkuin sinä.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 01:42"]
Siis kysyn ihan tosissani, miksi tällä palstalla on suhteellisen paljon vähä-älyisiä ihmisiä verrattuna koko populaation? Olen itse aina pitänyt suomalaisia sivistyneinä, taisin olla väärässä.
[/quote]
No miksi olet vähä-älyinen ja miksi olet täällä?
Tästä on tainnu sukeutua palsta johon tullaan purkamaan pahaa oloa haukkumalla ja kiukuttelemalla, sitten mennään toiselle palstalle keskustelemaan asiallisesti.
Viisaammat ymmärtää pysyä av:sta kaukana. :D
On täällä silti muutama älykkäämpi, kuten minä!
Suurin osa suomalaista on juntteja. Olemme vain Uudellamaalla tottuneet sivistykseen.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 01:53"]
Suurin osa suomalaista on juntteja. Olemme vain Uudellamaalla tottuneet sivistykseen.
[/quote]
Pk-seudun tulisi itsenäistyä omaksi valtiokseen!
On niitä pahempiakin. Suomi24 jne. Toki ihan noin yleisesti keskivertoihminen on vaan tyhmä. Mikä on surullista.
Pitäähän meilläkin olla kokoontumispaikka. Ja sinne yleensä mennään missä porukka on samanhenkistä kuin henkilö itse.
Ajattele kuinka tyhmä keskiverto AV-mamma on ja tajua, että puolet ovat vielä siitäkin tyhmempiä!
Tämä palsta on muutaman viime vuoden aikana muuttunut tällaiseksi likasangoksi. Johtuu varmaan siitä kun Ilta-Sanomat (kuuluu samaan Sanoma-konserniin) varsinkin mainostaa ja siteeraa tätä palstaa harva se päivä.
Toimittajat tekevät tänne aloituksia ja sitten niiden keskustelujen pohjalta on vähän ajan päästä samast aiheesta juttu lehdessä. Eli tämä palsta on tullut tutuksi muillekin kuin äideille. Täällä on nykyään paljon miehiäkin ja kirjoitustyylistä huomaa, että myös vanhempia ihmisiä kuin ennen.
Varmaan tämä on suosittu koska täällä on aina vilkasta keskustelua. Ei tarvitse rekisteröityä, ainkaan toistaiseksi.
Ainakin tällä palstalla on netin ylivoimaisesti vastenmielisimmät naiskäyttäjät. Suorastaan häkellyttävää miten tän palstan primadonnissa yhdistyy kaikki mahdolliset, vastenmieliset stereotypiat naisista.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 03:22"]
Ainakin tällä palstalla on netin ylivoimaisesti vastenmielisimmät naiskäyttäjät. Suorastaan häkellyttävää miten tän palstan primadonnissa yhdistyy kaikki mahdolliset, vastenmieliset stereotypiat naisista.
[/quote]
Eihän täällä ole muita kuin ap.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 01:52"]
Viisaammat ymmärtää pysyä av:sta kaukana. :D On täällä silti muutama älykkäämpi, kuten minä!
[/quote]
http://www.iltasanomat.fi/tyoelama/art-1422251840357.html
Yöpäivystäjältä edellytetään kokemusta online-uutisoinnista, hyvää uutisnenää, oma-aloitteisuutta, ahkeruutta ja kykyä työskennellä itsenäisesti vastuullisessa tehtävässä. Yöpäivystäjä osaa käyttää sosiaalista mediaa luontevasti apuna työssään ja hänellä on hyvä kielitaito.
Kokemus iltapäivälehden verkon tekemisestä ja videojulkaisusta lasketaan eduksi.
Työ on osa-aikainen, keskimäärin vähintään 44 tuntia kolmessa viikossa.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 03:22"]Ainakin tällä palstalla on netin ylivoimaisesti vastenmielisimmät naiskäyttäjät. Suorastaan häkellyttävää miten tän palstan primadonnissa yhdistyy kaikki mahdolliset, vastenmieliset stereotypiat naisista.
[/quote]
Tääl on myös lassukoita ihan hirveesti!
[/quote]
Tässä on just hyvä esimerkki sellaisesta ap:n tarkoittamasta tyhmästä ihmisestä
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 04:11"]
[/quote]
Tässä on just hyvä esimerkki sellaisesta ap:n tarkoittamasta tyhmästä ihmisestä
[/quote]
Se että arvostelee/haukkuu naisia ei tee arvostelijasta tyhmää. Tyhmyys tarkoittaa alhaista älykkyysosamäärää ja ilkeä ihminen ei välttämättä ole tyhmä. Itseasiassa tyhmät ihmiset on useimmin ystävällisempiä ja viisaat vittumaisempia, ainakin anonyymeinä.
Suurin osa on varmaan amiksia tai muita juntteja pohjoisesta.