Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12v teinin instagrammailu

Vierailija
03.02.2015 |

olen tippunut kelkasta, siis nuorten. Täysin. Katselin teinini, teinini kavereiden instagram-kuvia, ja huom, teinin kanssa! Omani kuvat oli joo lemmikeistä, lumisista puista, VS:n suihkugeelistä, Babylipseistä, kuvista joissa näytetään sormilla v ylähuulien yllä. Mikä villitys tää on? Pahimmat duckfacet omalta puuttuivat, mutta voi herttinen, kyllä niitäkin monen kuvakavalkadissa näkyi. Se mikä minua häiritsi omani kuvissa huulipunan käyttö (juu minun), ei käytä meikkiä muuten vielä. Liikuntahaasteet? Mitä tommonen 12v lankuttaa? Tai se hirveä monkuminen seuraajista. Seuraa mua, seuraa mua. Mitä nää saa siitä jos jotain seurataan paljon?! Ei se korvaa sitä että tosielämässa ollaan tykättyjä kivan luonteen takia....

Argh. Ja joo olen nipo, mutten nalkuttanut teinille. Yritän keskustella asiallisesti. Mitä teidän teinit somettaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin eka että sormettaa.

Vierailija
2/3 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:12"]luin eka että sormettaa.
[/quote]

Hahhahhaahha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Sellasia ne on. :) Itselläni saman ikäinen tyttö. Täyttää pian sen 12v.

Mutta ei nuo vielä mitään teinejä kyllä ole. Musta tuo on just kiva ikä, kun ei olla vielä niitä varsinaisia teinejä, mutta ei ihan pieniäkään enää. Mua seurailee ig:ssä moni tytön kaveri ja mä seuraan niitä. Hauskoja kuvia. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme