Missä myydään korvatulppia?
Haluan yörauhani takaisin! Prismasta ei ainakaan löytynyt, mutta ehkä en tiennyt miltä osastolta etsiä.
Kommentit (17)
Apteekissa. Sellaisia keltaisia. Kahta kokoa.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:49"]
Mikä yörauhaa häiritsee?
[/quote]
Kani. Kiitos vastauksista, apteekkiin siis tieni käykööt.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:48"]Apteekissa. Sellaisia keltaisia. Kahta kokoa.
[/quote]
Bilsom 303L ollut käytössä.
Kani :) onkos se yöeläimiä? No, ap:lle hyvää yötä!
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:48"]Apteekissa. Sellaisia keltaisia. Kahta kokoa.
[/quote]
Bilsom 303L ollut käytössä.
[/quote]
Jatkaa vieläkin. Ne rautakaupassa usein myytävät suorat halpikset ei tunnu kivoilta korvassa. Joku oranssi malli taas oli hankala saada pysymään littanana, että ehti laittaa korvaan. Nuo on 303 on siis minulla toimineet parhaiten..
Joo tuo Bilsom 303L on paras tosiaan. Itsekin nukun niissä, ukko kuorsaa niin ne vaimentaa just sen verran etten heräile... Ne pitää vaan uskaltaa laittaa riittävän syvälle.
Äiti osti mulle sellaista "muovailtavaa vahaa", mikä laitettiin korviin. Se muotoutui korvan mukaisesti ja mitään ei kuulunut. Olin yläasteella ku pikkusisko syntyi, halusi että saan nukuttua yöni..
Mistäköhän sellaista sais? Täytyypä äipältä huomenna kysyä, jollei täällä tiedetä..
Tigerissa on halpoja tulppia, olisko 6 paria ollut 2 euroa.
Kyllä niitä siellä Risman "rautaosastollakin" varmaan on. Ehkä myös vahatulppia urheilupuolella. Myyjiltäkin voi kysyä. Vastaus tulee nopeammin kuin AV-palstalta.
Apteekeista saa useanlaisia. Sellaiset siniset uurteelliset on tosi isot. Ainakaan omiin korviin ei mahtunut. Mulla on tälläkin hetkellä vahapallot korvissa. Näitä suosittelen.
Claesh ohlsonilla moldexin tulpat. Käytän usein ja itselle soveltuvat parhaiten :)
..heräsi uteliaisuus miksi edellisellä kirjoittajalla oli vahatulpat? :)
Itse ostin Bauhausista 500 paria. Riittää aika pitkään...
rautakaupasta saa ear:ia tai bilsomia. Apteekista jotain, sitten on erikoisliikkeestä kunnon silikoniset jotka maksaa mutta niitä voi käyttää vuositolkulla ja ne on mitoitettu korviin sopiviksi.
Apteekissa.