Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huonoitsetuntoinen mies!

Vierailija
03.02.2015 |

Miesystävälläni on todella huono itsetunto. Se ilmenee esimerkiksi ainaisella valittamisella siitä, kuinka hän ei koskaan onnistu missään ja hän on niin surkea ihminen ja minäkin olen hänen kanssaan varmaan vain niin kauan, kunnes löydän paremman. Ja eilen, kun katsoimme leffaa ja siinä oli joku muskelikimppu-näyttelijä, hän vilkuili minua koko ajan sivusilmällä, kunnes kysyi, että pitäisikö hänen näyttää siltä näyttelijältä. Vastasin että ei, johon hän sanoi, että voin kyllä kertoa totuuden, ei tarvitse valehdella. Aargh.

Tiedän, että huonoa itsetuntoa voi olla vaikea korjata jne, mutta välillä tuntuu, että mies on jotenkin luovuttanut. Ja haluaisin, että hänelle menisi perille se, että hänen ei tarvitse olla mikään yli-ihminen tai joku superadonis. Miten voisin auttaa miestä sen tajuamisessa? Ja siis tarkoitukseni ei ole olla ilkeä tai mitään. Mutta jotenkin tuntuu, että jokapäiväisestä vakuuttelustani hänen riittävyydestään ei ole mitään hyötyä.

Kokemuksia?

Kommentit (6)

1/6 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tarvitaan 12 positiivista asiakaspalvelukokemusta korvaamaan yksi huono." Sun pitää antaa aina 12 kertaa enemmän positiivista kokemusta jokaista aikaisempaa huonoo naista kohden !! :-)

Vierailija
2/6 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikimaailmassa jaksaisi tuollaista miestä, joten en osaa vastata. Itsetunto lähtee jo lapsuudesta, joten vaatii varmasti paljon lähteä sitä muuttamaan. Onnistumisen tunteiden kautta varmasti, kun itse tuntee onnistuvansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/6 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä rupea terapeutiksi, sellaiset on erikseen.

Vierailija
5/6 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samat kikat kuin huonoitsetuntoiselle (tavalliselle) naiselle.

6/6 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan huonoja aikaisempia kokemuksia, itsetunto paranee vain positiivisilla kokemuksilla ajan kanssa.