Mahdollinen genitaali herpes?
Hei kirjotan tänne koska huolestuttaa olenko saanut genitaali herpeksen vai onko vain ennenkin sairastettu bakteeri vaginoosi/emätin tulehdus joka parani gynen antibiootti kuurilla.
Ensimmäiseksi haluan sanoa että soitan huomenna lekuriin nyt vain olisi kiva kuulla jos jollain on mahdollisesti genitaali herpes että voiko oireenk liittyä siihen
Uusi mies antoi minulle kieltä suuseksissä. Minä en otranut suihin vain olin vastaanottamassa. Viikko sen jälkeen alkoi tulla kutinaa ja vähän enemmän valkovuotoa. En ole varma oliko kokkaremaista koska se ehti aina kuivua kun laitoin housut alas. Virtaamisen kanssa ei ongelmia. Ainut oire on oikeestaan ollut alueen kutina. En ole varma onko rakkuloita häpyhuulissa koska ihoni on sellanen ryppyinen sieltä. Vähän kun yritin "tasoittaa" ihoa niin tuntui ettei olisi rakkuloita. Miehellä ei huuliherpestä aktiivisena ollut huulessa vaikka tiedän että tarttuu myös oireettomana. Voi myös johtua ph heittelystä, kuivuudesta, sieni infektiosta. Genitaali herpes vain päällimäisenä mielessä. Mies sanoi että ei ole harrastanu seksiä pitkäääään kun kysyin ennen aktia. Hänelle ei myöskään ollut tauteja, testit.
Uskotteko sen olevan genitaaliherpes? Te joilla on mitkä olivat oireenne?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta genitaaliherpekseltä.
Genitaaliherpeksen ensi-infektio on naisella yleensä niin voimakas ja raju, ettei sitä voi mihinkään muuhun sekoittaa.
Enemmän kuulostaa hiivalta tai bakteerivaginoosilta. Kävisin lääkärillä hakemassa oikean diagnoosin.
Ensi-infektiossa usein kova kuume.
Onko genitaalihepeksessä pahaa hajua? Mulla on myös sitä jonkin verran. Tympeä kalamainen
Ap
Ei ole, (ensi-)oireena on erittäin kivuliaat finnimäiset näppylät, jotka saattaa nostattaa kovankin kuumeen. Huomaisit kyllä nämä näppylät.
Ja sille, kuka sanoi, että huuliherpes ja genitaaliherpes on eri viruksia, niin periaatteessa kyllä, mutta usein sen genitaaliherpeksen saa, kun kumppanilla on huuliherpes. Itse sain näin, vaikka ei ollut silloin aktiivinen ja vasta myöhemmin kertoi, että ai niin, tämmöinenkin on olemassa. Kyllä vitutti, kun en muutenkaan suuseksistä edes nauti. No, ei ole onneksi 11 vuoteen oireillut tuon jälkeen, mutta kyllä pelotti, jos puhkeaa loppuraskaudesta ja tarttuu lapseen. Ei onneksi tarttunut ja jos olisi oireita ollut, niin sektioon olisi päädytty, jos ei olisi ehtinyt lääkitystä aloittaa.
Osaatko sitten sanoa että mistä nuo ihon väriset rakkulat johtuu?:0 voiko hankaus aiheuttaa näitä? Olen välillä hangannut kun kutittanut(yritän välttää)
Vierailija kirjoitti:
Otappa alapääsuihku ja kokeile pestä. Jos herpes, et kivulta kärsi kunnolla pestä.
Ai jos tekee kipeetä niin sitten ois herpes?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otappa alapääsuihku ja kokeile pestä. Jos herpes, et kivulta kärsi kunnolla pestä.
Jos rakkulavaiheessa, niin näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rakkulavaiheessa, niin näin.
Ihon värisiä rakkuloita on molemmissa häppöreissä ja pesin ihan täydellä paineella tuli vettä ja ei sattunut. Voin päivittää tänne huomenna jos saan heti ajan:D
Outoa et oireet ei viittaa herpekseen vissiin(jotenki vähä ehkä) enemmän tulehduksee mut en tiiä mistä nuo rakkulat ovat tulleet... varmaa hankauma.. siltä tuntuu alapäässä
Vierailija kirjoitti:
Kerroppa sitten, mikä on:))
Juu kerron. En taida tänää laittaa emätin geeliä kun jos saan ajan huomenna.. tutkivat varmasti sisältäkin. Tuo kuuri pitäis vetää putkee mut taidan jättää yhen päivän aukon
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kerroppa sitten, mikä on:))
Hiiva oli
Hiivaa vähän arvelinkin. On kokemusta sen verran herpeksestä, sillähän tähän vastailinkin.
Selvä luulohulluus herpes koska mitään herpeksen oireita ei ole. Miksei googlata, jos aloituksen tekemiseen menee enemmän aikaa kun ongelman selvittämiseen?
Vierailija kirjoitti:
Selvä luulohulluus herpes koska mitään herpeksen oireita ei ole. Miksei googlata, jos aloituksen tekemiseen menee enemmän aikaa kun ongelman selvittämiseen?
Minulla oli hiivaoireita? Rakkuloita, vetistä vuotoa, kutinaa kirvelyä ja semmosta. Monissa viruksissa samat oireet. Mulla epäiltiin eka herpestä sitten hiivaa ja sitten klamydiaakin.
Ap
Arvasinkin, on hyvin epätodennäköistä että suuseksistä saa tauteja .mahdollista toki.
sen muutaman kerran kun itse olen näihin kertaluonteisiin seikkailuihin päätynyt, en ole edes suihin ottanut ilman kumia, minulle toki on suuseksiä tarjoiltu ilman suojaa. Ajatus jostain "elmukelmusta" ei vaan nyt tunnu kovin eroottiselta
Hiiva suuseksistä? Kiinnostaisi tietää enemmän kun on samaa ongelmaa?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-tartutti-seksikumppanille-suku…
Tiedoksi vaan herpeksen sarjatartuttajille, samoin visvasyylien tartuttajille.
https://www-billboard-com.translate.goog/music/music-news/stevie-wonder…
Haasteet tulille kaikille, on se niin inhottava tauti.
Vierailija kirjoitti:
Arvasinkin, on hyvin epätodennäköistä että suuseksistä saa tauteja .mahdollista toki.
sen muutaman kerran kun itse olen näihin kertaluonteisiin seikkailuihin päätynyt, en ole edes suihin ottanut ilman kumia, minulle toki on suuseksiä tarjoiltu ilman suojaa. Ajatus jostain "elmukelmusta" ei vaan nyt tunnu kovin eroottiselta
:DDD just näi ne taudit leviää :DDD kunnon kaksoisstandardit siellä että toiseen suuntaan suojausta käytettävä ja toiseen ei :DDD
Oireet oli kuume ja tosi kipeet rakkulat.