Lunttasitko millään tavalla yo-kirjoituksissa?
Esim. Kirjoittamalla jalkoihin asioita ja sitten vessassa tutkit niitä? Saitko hylätyn lunttaamisen takia? Itse valmistun nyt keväällä ja ei kävisi mielessäkään kirjoitella muistiinpanoja kehoon. Eikä millään muullakaan tavalla luntata. Uskon silti monien tekevän niin?!
Kommentit (10)
Mä lunttasin ysillä valtakunnallisessa... Tyhmintä oli että opin asiat jo lunttia vääntäessä :D
En pystyisi elämään semmoisen valeen kanssa..
En todellakaan. Kuusi ällää tuli ilmankin. Ei tarvinnut luntata.
No en todellakaan. Enkä edes tiedä mitä helvettiä olisin jalkoihini tai mihinkään muuallekaan kirjoittanut, aika hyvä tsägä saa olla, että laittaa asioita oikeista aihealueista ylös. Ei mitään järkeä.
Kyllä mun kaveri kirjoitti jalkaan. Mut niistä ei ollut ollut mitään hyötyä. Noloa!!
Mietin että pitäiskö jotain kirjottaa johonkin, mutta sitten ajattelin että jos jonkun vuosiluvun menen johonkin kirjoittamaan niin sen muistan sitten kyllä muutenkin. Noudatin psykologian opettajan neuvoja ja tein lunttilappuja ja jätin ne kotiin, muistin kyseiset asiat. Jonkun matikan kaavan vois muuten kirjottaa jalkaan tms, mut turha sekin olisi kun saa olla MAOL.
En luntannut. Mitä olisin edes kirjoittanut jalkaan? Ehkä joku lista asioista, jotka pitää tsekata ennen kuin palauttaa paperit, olisi auttanut. Mutta ei mikään yksittäinen nippelitieto.
Mulla oli biologiasta sukassa revittynä ympäristöekologian kirjan viimeinen sivu jossa selitettiin käsitteitä kun se oli ainut kurssi josta mulla oli seiska, muista kymppiä. En tarvinnut, kun vuonnani oli vain yksi valinnainen aiheesta enkä sitä valinnut.
En luntannut koska liikaa vaivaa. En lukenut mihinkään kokeeseen kun en jaksanut. En kuunnellut tunneilla paljoakaan enkä juuri koskaan kirjoja avannut. Jos avasin, piirtelin ja tuhrin niihin kaikkea lapsellista.
Sitten paskat housussa piti mennä kirjoituksiin ja C/M paperin purskahtivat sieltä sitten.
Tämä tapahtui 2003, maalaistukiossa.
No en hyvänenaika! Hullun riskialtista. Ja typerää.