Mitään mainituista riskitekijöistä ei omaisellani ollut ja silti Alzheimer
silti alzheimer iski! Mikä roskapuhetta tämä siis on?
Kommentit (11)
Voi syöpäkin tulla, vaikka ei ole mitään riskitekijöitä siihen.
joo epäilen kanssa näitä lehtien juttuja ei vastaa oikea elämää. ihan tavalliset tervettä elämää eläneet sairastuu alzheimeriin,parkinsoniin tms.
Vierailija kirjoitti:
joo epäilen kanssa näitä lehtien juttuja ei vastaa oikea elämää. ihan tavalliset tervettä elämää eläneet sairastuu alzheimeriin,parkinsoniin tms.
Ja minä rintasyöpään, vaikkei ainuttakaan riskitekijää.
Ja joka kerta muistutetaan, että verenpaine on yksi Alzheimerin taudin riskitekijä. Minulla on, eikä sitä millään elintavoilla alas saa. Lääkkeetkin on ja silti vaan on korkea. Kello tikittää.
Ja jos joku ehtii, niin en ole lihava, urheilen ja syön terveellisesti.
Riskitekijä lisää todennäköisyyttä, riskitekijöiden poissaolo ei pudota todennäköisyyttä nollaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja joka kerta muistutetaan, että verenpaine on yksi Alzheimerin taudin riskitekijä. Minulla on, eikä sitä millään elintavoilla alas saa. Lääkkeetkin on ja silti vaan on korkea. Kello tikittää.
Ja jos joku ehtii, niin en ole lihava, urheilen ja syön terveellisesti.
Ajattele positiivisesti: voit hyvinkin kuolla jo paljon ennen kuin alzheimer tai syöpä iskee.
Stressi on merkittävä riski. Huomaa, että kuninkaallisilla tätä ei koskaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Riskitekijä lisää todennäköisyyttä, riskitekijöiden poissaolo ei pudota todennäköisyyttä nollaan.
Näin. Vielä parempi olisi sanoa "tunnettujen riskitekijöiden poissaolo ei pudota todennäköisyyttä nollaan".
Ihmiset ajattelevat valitettavasti usein juuri noin yksioikoisesti, kuin AP.
Tämä johtaa jopa sairaiden syyllistämiseen.
Luullaan, että sairaudet voi ehdottomasti välttää elämäntavoilla.
No geenit oli.