Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kastelahja kummipariskunnalta

Vierailija
15.11.2021 |

Mitä laittaisitte lahjaksi? Olen ostanut jo yhden lahjan, joka arvoltaan 30e, meinasin laittaa lisää, mutta äitini tuumasi että tuo riittää. Minulla ei ole oikein tietoa paljonko kummilahjaan panostetaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen satasen verran yhteensä pariskunnalta on hyvä summa.

Vierailija
2/14 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin 50-100e

Kummit ostaa yleensä lusikan tqi kaiverretun kehyksen tai sormuksen. Pitäisi lapsen vanhemmilta tiedustella toivetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen panostaa sen verran kuin itse haluaa niin kuin kaikissa muissakin lahjoissa. Ei se vauva kuitenkaan tajua, minkä hintainen lahja on :D Ja muutenkaan ole mitään väliä hinnalla. Euron lahja voi olla joissain tapaukissa paljon parempi kuin 100€ lahja. 

Vierailija
4/14 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ylimääräistä roinaa. Yksi lahja riittää. 

t. pienen vauvan äiti

Vierailija
5/14 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta kun oot vienyt jo yhden lahjan kun vauva syntyi, nyt ristiäiset ja sit vielä joululahja. Ap

Vierailija
6/14 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta kun oot vienyt jo yhden lahjan kun vauva syntyi, nyt ristiäiset ja sit vielä joululahja. Ap

Hyvin oot sisäistänyt kummin tehtävän, eiku...

Vierailija
7/14 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä?

Vierailija
8/14 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän siitäkin mikä se sun ostama lahja on.

Vierailija
9/14 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis itse olen kysynyt vanhemmilta, ja kaikkien kummilasteni vanhemmat ovat toivoneet perinteistä kummilahjaa. Viimeksi kysyin vielä toiselta kummilta mitä on miettinyt ettei nyt molemmat osteta vaikka lusikkaa.

Vierailija
10/14 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joululahjan voit suosiolla skipata. Vauva ei siitä mitään tajua ja näin lähellä joulua kun on ristiäiset tavaraa tulee enemmän kuin tarpeeksi. Sitä tulee muutenkin etenkin jos on suvun ainoa vauva tai muuten harvinainen tapaus suvussa, että tulee vauva. 

Vierailija
11/14 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joululahjan voit suosiolla skipata. Vauva ei siitä mitään tajua ja näin lähellä joulua kun on ristiäiset tavaraa tulee enemmän kuin tarpeeksi. Sitä tulee muutenkin etenkin jos on suvun ainoa vauva tai muuten harvinainen tapaus suvussa, että tulee vauva. 

Miehebi on kyseisen perheen toisen lapsen kummi, että olis aika hassua olla ostamatta tälle tuoreelle tapaukselle joululahjaa.

Vierailija
12/14 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin jouluksi, pääsiäiseksi ja synttäreiksi aina 40,- tilille, jonka lapsen omat vanhemmat olivat avanneet. Kun meni kouluun, sai vielä saman 40,- luokalta pääsystä joka kesäkuu samalle tilille. Kun oli 18, siellä oli ajokorttirahat.

Kysy niiltä vanhemmilta!

Vierailija
13/14 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annoin jouluksi, pääsiäiseksi ja synttäreiksi aina 40,- tilille, jonka lapsen omat vanhemmat olivat avanneet. Kun meni kouluun, sai vielä saman 40,- luokalta pääsystä joka kesäkuu samalle tilille. Kun oli 18, siellä oli ajokorttirahat.

Kysy niiltä vanhemmilta!

Olit ilmeisesti laskenut tuon etukäteen. Muutenhan herää kysymys, että miksi ei 50. Mutta hienoa, että annoit ajokorttirahat.

Vierailija
14/14 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 vuotta sitten ostin pienen kultaisen ristin kastetilaisuuten lahjana. Vaikka olin jo kirkosta eronnut.Risitin näin suojelee lasta. Odottamassa ripille pääsyä tai jotain.Lapsen isä lähes huusi: Mitä me tällä teemme?Tuolainen lahja ei järkevä! Miksi et kysynyt mitä lapsi tarvitsee?Olin henkilökohtaisesti loukantunut.Eikä ristiä koskan käytetty on jo tulossa 23v.Kai meni roskin heti? Mutta opin,älä tee lahjaostoksia omasta päästäsi!Vaan kysy mitä voi ostaa,jos jotain henkilöä haluaa muista ikään katsomatta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan