Minkä väristen vaatteiden kanssa ruskea laukku sopiii?
Pitäskö mun muydä koko laukku kun mulla on vaan farkkuja ja mustia vaatteita?
Kommentit (12)
Ruskea ja sininen on hyvä yhdistelmä. Denim ja luonnonvalkoinen käy hyvin myös:)
Valkoinen, denim ja ruskea on hyvä yhdistelmä :)
Punainen ja liila/violetti ovat haastavimmat. Ruskeitakin on eri sävyjä. Tummanruskea ja vaaleanruskea ovat eri sävyjä. Kokeilemalla selviää.
Musta, harmaa, valkoinen beige, tummansininen :)
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 14:49"]Musta, harmaa, valkoinen beige, tummansininen :)
[/quote]
Harmaa, musta??
mun mielestä ruskea laukku sopii todella monien eri asujen kanssa :) itselläkin paljon mustia paitoja ja vaaleansinisiä farkkuja ja hyvin sopii niiden kanssa :)
Sopii melkeinpä minkä värin kanssa tahansa, varsinkin jos siihen yhdistää myös ruskeat jalkineet ja hanskat / huivin. Mallaile peilin edessä ja katso, mikä miellyttää silmääsi.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 14:42"]https://www.google.fi/search?q=black+and+brown+clothes&client=ms-android-samsung&source=lnms&biw=360&bih=592&tbm=isch&sa=X&ei=AMLQVOf7L8TLaOmzgKgN&ved=0CAYQ_AUoAQ
[/quote]
Musta nää näyttää tosi tunkkaisilta, kaipaa raikkautta!
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 14:54"]mun mielestä ruskea laukku sopii todella monien eri asujen kanssa :) itselläkin paljon mustia paitoja ja vaaleansinisiä farkkuja ja hyvin sopii niiden kanssa :)
[/quote] miksi ei?
Ruskea on luonnollinen väri, sopii melkein yhdistettynä mihin vaan. Ihan vaaleanpunaisesta-mustaanm, kunhan löytää oikean yhdistelmän.
Onko laukku iso vai pieni?
Up