Kaveri ei maksa keikkalippua takaisin
Oltiin viime viikonloppuna menossa katsomaan yhtä bändiä, ja olin odtamut liput etukäteen. Tästä oltiin sovittu yhdessä.
Kaveri ei päässytkään (koska altistumistapaus perheessä), ja menin sitten yksin. Nyt kun kysyin lippurahaa takaisin, kaveri sanoo ettei hänellä ole juuri nyt siihen rahaa ja että oikeastiko hänen pitää lippu maksaa? Hänen mielestään ei tarvitse, koska minä kysyin häntä keikalle.
Itselläni on ihan p*ska fiilis. Ei ollut kivaa olla siellä yksin, ja ei ole kivaa että en nyt saa hänen osaansa lipuista takaisin. Tekeekö kaverini mielestäsi oikein?
Kommentit (12)
Miksi et yrittänyt myydä lippua jollekin muulle?
Itse olet kaveris valinnut. Mulla ei ole tollassia kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Yritin, mutta yksi lippu ei kelvannut kenellekään. Ap
Kuka oli altistunut? Kaveri vai perheenjäsen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin, mutta yksi lippu ei kelvannut kenellekään. Ap
Torissa ois menny.
No jatkossa et vaan tämän "kaverin" kanssa mene enää mihinkään. Oppirahat on nyt maksettu.
Älä enää osta mitään tälle kaverille jos ei ole antanut rahaa etukäteen.
Mikä syy nykyään voi edes olla ostaa lippu kaverille? Eikö se joka tapauksella ole helpointa, jos jokaisella on lippu omassa puhelimessaan?
Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me. Ota opiksesi ja ensi kerralla kaveri hommaa itse lippunsa tai maksaa etukäteen.
Kaverisi käyttäytyy huonosti, itseänikin suututtaisi. Olisiko ollut hänen hommansa löytää lipulle käyttäjä.
Kaverisi on ihan kuin minun tuttavani, joka muistaa aina sanoa, että raha ei merkitse hänelle mitään. Paitsi silloin kun joutuu itse jotain maksamaan.😂
No ens kerralla viisaammin. Jos joku kaveris aikoo lähteä sun kanssa, niin sanot, että hommaa itelles lippu.