kohdunkaulaan uponnut
Leikittiin tuossa miehen kanssa, laitettiin meikkisivellin kohdunsuulle ja nyt se on mennyt hukkaan, uskon, että se on kohdunkaulan sisällä, miten saan sen pois?? Olen siis raskaana 38+2 lääkäriin en kehtaa mennä. Help
Kommentit (7)
Päivällä oli kanavaa jäljellä 4.6cm, vedet ei tullut. Kohdun sisäsuu on kiinni. -Ap
Oishan se hieman noloo jos lapsi syntyisi meikkisivellin suussa :D :D Siinä onki sitte selittelemistä.. Että eiköhän ne oo lääkärissä nähnyt vaikka mitä. Kannattaa käyä sielä jos toi ny pitää paikkansa :D
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 21:33"]Leikittiin tuossa miehen kanssa, laitettiin meikkisivellin kohdunsuulle ja nyt se on mennyt hukkaan, uskon, että se on kohdunkaulan sisällä, miten saan sen pois?? Olen siis raskaana 38+2 lääkäriin en kehtaa mennä. Help
[/quote]
Upposiko dildo myös persuksiisi?
Oliko oikeesti tarkoitus puhkaista itse kalvot? ? Saanko kysyä ikääsi? kuka oikeesti voi olla noin idiootti!?!
Miten meikkisiveltimellä vois muka puhkaista kalvot? Sivellinhän on pehmeä.. :D:D trollihan tuo on, ystävät hyvät..
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:32"]Miten meikkisiveltimellä vois muka puhkaista kalvot? Sivellinhän on pehmeä.. :D:D trollihan tuo on, ystävät
No mulla ainakin pitkät varret puuta tai muovia toinen pää ei pehmeä.
No just. Vauvan aivoihin se on tunkeutunut. Olette hulluja ukkosi kanssa.
Kohdunkaula lyhenee tai on jo kokonaan poissa ja kalvot vain välissä vauvaan. Pahimmassa tapauksessa tapoitte vauvan.
Tuliko lapsivedet?