Vauvaöljy on hyvä alapään sheivaukseen.
Ei tule ihoärsytys näppyjä, vaikka kuinka höyläisi!
Kommentit (14)
Eikä tule näppyjä, kun jättää sheivaamatta!
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 20:37"]Kiitti vinkistä, pitää kokeilla. Oletko käyttänyt sitä säärien ja kainaloiden sheivaamiseen?
[/quote]
Ajaa saman asian sielläkin kai? Mulla ei kainaloon tule tai sääriin ihoärsytystä. Mutta alapää on aina ihan näpyillä ja kirvelee, mutta toissa päivänä päätin sheivata vauvaöljyllä kun se oli lavuaarin reunalle jäänyt ja hyvää jälkeä tuli. Ei näpyn näppyä eikä kirvele!
Toimii hyvänä masturbaatioöljynä myös -tulen minuuteissa.
Käytin itsekin vauvaöljyä sheivaukseen mutta nyt oon huomannut että ihan perus kosteusvoide toimii vielä paremmin ainakin mulla!
Hyi mitä hirviöitä. Ajelevat aikuiset ihmiset alapääkarvansa, jotta näyttäisivät lapsilta ja vielä vayvaöljyllä...todella. Epähygieenistäkin vielä.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 20:42"]
Hyi mitä hirviöitä. Ajelevat aikuiset ihmiset alapääkarvansa, jotta näyttäisivät lapsilta ja vielä vayvaöljyllä...todella. Epähygieenistäkin vielä.
[/quote]
Silti olet mustasukkainen ja peloissasi siitä, että kumppanisi himoitsee sheivattuja alapäitä. Miettii niitä mielessään joka kerta kun sinuakin panee. Se voi hyvin olla ainut keino saada tulemaan kanssasi, toisten sheivattujen alapäiden ajattelu. Mieti sitä..
Kiitti vinkistä, mulla ärtyy helposti just bikinirajaa sheivatessa iho. Oisko kellään vinkkiä, mitkä kertakäyttöterät ois parhaimmat? Tuntuu että kaikki ovat kamalan tylsiä ja saa höylätä just ihon rikki tai jää sänki. En ihan halvimpia (meisten) teriä ole käyttänyt, mutta muutkin ovat olleet tosi huonoja.
Vauvaöljy on tarkoitettu LAPSILLE, ei tätien p###op###ujen ajeluun... :/ Hyi
Eiks se sheiveri täyty siitä öljystä tai rasvasta?
Itse tykkään tiputella sitä tipottain anusreikäni ympärille ja sitten pikkusormella työntyä anuksen sisään vauvaöljy liukuen.
Juu siellon surulline vauva himoitsemassa sitä öljyä ikkunan takana mutta joku muu käytti sen... Jännä että se vauva siinä öljy eessä kuuluu siihen tuotenimeen, samanlaista öljyä löytyy muullakin nimikkeellä :D voi voi... kai kaikilla on hanskat kädessä ettei vain vauvaöljyä mene käsiisi ja hoida niitä samalla!
Kiitti vinkistä, pitää kokeilla. Oletko käyttänyt sitä säärien ja kainaloiden sheivaamiseen?