Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvaöljy on hyvä alapään sheivaukseen.

Vierailija
02.02.2015 |

Ei tule ihoärsytys näppyjä, vaikka kuinka höyläisi!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vinkistä, pitää kokeilla. Oletko käyttänyt sitä säärien ja kainaloiden sheivaamiseen?

Vierailija
2/14 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tule näppyjä, kun jättää sheivaamatta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 20:37"]Kiitti vinkistä, pitää kokeilla. Oletko käyttänyt sitä säärien ja kainaloiden sheivaamiseen?
[/quote]

Ajaa saman asian sielläkin kai? Mulla ei kainaloon tule tai sääriin ihoärsytystä. Mutta alapää on aina ihan näpyillä ja kirvelee, mutta toissa päivänä päätin sheivata vauvaöljyllä kun se oli lavuaarin reunalle jäänyt ja hyvää jälkeä tuli. Ei näpyn näppyä eikä kirvele!

Vierailija
4/14 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii hyvänä masturbaatioöljynä myös -tulen minuuteissa.

Vierailija
5/14 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, joopa joo.

Vierailija
6/14 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin itsekin vauvaöljyä sheivaukseen mutta nyt oon huomannut että ihan perus kosteusvoide toimii vielä paremmin ainakin mulla!

Vierailija
7/14 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mitä hirviöitä. Ajelevat aikuiset ihmiset alapääkarvansa, jotta näyttäisivät lapsilta ja vielä vayvaöljyllä...todella. Epähygieenistäkin vielä.

Vierailija
8/14 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että tukkii sheiverin?

Vierailija
9/14 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 20:42"]

Hyi mitä hirviöitä. Ajelevat aikuiset ihmiset alapääkarvansa, jotta näyttäisivät lapsilta ja vielä vayvaöljyllä...todella. Epähygieenistäkin vielä.

[/quote]

Silti olet mustasukkainen ja peloissasi siitä, että kumppanisi himoitsee sheivattuja alapäitä. Miettii niitä mielessään joka kerta kun sinuakin panee. Se voi hyvin olla ainut keino saada tulemaan kanssasi, toisten sheivattujen alapäiden ajattelu. Mieti sitä..

Vierailija
10/14 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vinkistä, mulla ärtyy helposti just bikinirajaa sheivatessa iho. Oisko kellään vinkkiä, mitkä kertakäyttöterät ois parhaimmat? Tuntuu että kaikki ovat kamalan tylsiä ja saa höylätä just ihon rikki tai jää sänki. En ihan halvimpia (meisten) teriä ole käyttänyt, mutta muutkin ovat olleet tosi huonoja. 

Vierailija
11/14 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaöljy on tarkoitettu LAPSILLE, ei tätien p###op###ujen ajeluun... :/ Hyi

Vierailija
12/14 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks se sheiveri täyty siitä öljystä tai rasvasta?

Vierailija
13/14 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään tiputella sitä tipottain anusreikäni ympärille ja sitten pikkusormella työntyä anuksen sisään vauvaöljy liukuen.

Vierailija
14/14 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu siellon surulline vauva himoitsemassa sitä öljyä ikkunan takana mutta joku muu käytti sen... Jännä että se vauva siinä öljy eessä kuuluu siihen tuotenimeen, samanlaista öljyä löytyy muullakin nimikkeellä :D voi voi... kai kaikilla on hanskat kädessä ettei vain vauvaöljyä mene käsiisi ja hoida niitä samalla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi