Onko lääkäreillä ja hoitajilla suhteita teidän työpaikalla?
Tiedän, että aina puhutaan hoitajien ja lääkäreiden suhteista. Mutta onko se legendaa vai onko työpaikkaromansseja oikeasti enemmän mitä muissa ammattiryhmissä? Mikä on tilanne teidän työpaikalla? Mikä erikoisala?
Kommentit (67)
Terveyskeskus ja kyllä on sutinaa. Pari 35-40v. perheellistä mieslääkäriä ja molempien kimpussa on jatkuvasti pari hoitajaa. Flirtti ei jää kyllä sokealtakaan huomaamatta. En tiedä mitä työn ulkopuolella tapahtuu, onko edennyt pidemmälle tms.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sairaalahullu tänne on pesiytynyt?
Mikä sairaalahullu? En ole kyllä viikkoihin kirjoitellut mitään. Tuli mieleen kun itse opiskelen alaa (sh) ja olen sinkku :D
On tullut avioeroja ja uusia suhteita. Eli vastaus on : kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sairaalahullu? En ole kyllä viikkoihin kirjoitellut mitään. Tuli mieleen kun itse opiskelen alaa (sh) ja olen sinkku :D
Ok. Täällä vain on samaan aikaan joku muu vähän samanaiheinen ketju, en muista sen otsikkoa nyt.
Tiedän ainakin 3 lääkäri-sh salasuhdetta uraltani, mutta ei kokemusta muista aloista niin en osaa sanoa onko sen yleisempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, ajattelitko siis suunnata sairaalaan, jossa syntyy paljon suhteita?
Minä olen tehnyt 5 vuotta hoitajan töitä ja 25 vuotta lääkärin töitä. Useampia lääkäri-lääkäri -pariskuntia tiedän, mutta vain yhden lääkäri-hoitaja -pariskunnan ja tämäkin on jo eläkeikää lähestyvä mieslääkäri. Ei meidän työpaikalla kyllä hoitajat ja lääkärit flirttaile keskenään. .
Useimmitenhan sairaanhoitajaksi ja apuhoitajaksi hakeudutaan juuri siksi että päästään hyviin naimisiin jonkun lääkärin kanssa.
Mulla on, mutta mies on varattu. Olen aivan rakastunut ja sydän särkyy kun välillä tuo vaimo käy työpaikalla. Mies on ollut aloitteellinen ja kliseisesti pikkujouluissa, sen jälkeen säännöllisesti muutenkin. Pitäisi lopettaa, tietenkin,mutta en vaan pysty. Onneksi lapsia ei ole kuvioissa. Mulla ei ole miestä eli minä en sikäli petä ketään.
S-hoitajat ottaa mielummin lääkärin kuin apteekkarin vaikka apteekkarit ovat lääkäreitä rikkaampia
Johtuu siitä että lääkäreillä on enemmän nais-kontakteja
sen sijaan apteekkarit on outo ja pervoja, vaikka rahaa on yltä kyllin
Yövuorossa on paljon parittelua kun asiakkaat on saatu huumattua tajuttomaksi.
Apteekkarit ottaa yleensä jonkun kaupan kassan tai kirjastonhoitojan
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla siis lääkäri tähtäimessä.
Tietenkin 😁
Vierailija kirjoitti:
Useimmitenhan sairaanhoitajaksi ja apuhoitajaksi hakeudutaan juuri siksi että päästään hyviin naimisiin jonkun lääkärin kanssa.
Suurin osa lääkäreistä on naisia, samoin hoitajista. Onko naistenvälinen rakkaus siis jokseenkin yleistä hoiva-alan ammateissa?
Kokemukseni mukaan iso osa lääkäreistä löytää lääkiksestä lääkäripuolison jo opiskeluaikana. Sh käy viihteeksi, mutta puolisoksi toivotaan jotain vähän skarpimpaa.
Tuttu tekee lääkärinä keikkaa pienillä paikkakunnilla ja on omien tarinoidensa mukaan nainut noin 50 sairaanhoitajan kanssa. Ja kotona odottaa vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Yövuorossa on paljon parittelua kun asiakkaat on saatu huumattua tajuttomaksi.
Mä kyllä haluaisin osastolle jossa on lääkäri yövuorossa. Missä tälläisiä osastoja löytyy?