Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alastonkuvat

Vierailija
14.11.2021 |

Haluaisin vastauksia kyseiseen mieltä askarruttavaan pulmaan. Varsinkin miesnäkökulma kiinnostaa.
Mies ottaa itsestaan alastonkuvia ja osassa niistä suttaa kasvonsa, eli ei voi tunnistaa. Ei mikään nuorukainen enää ja naimisissa. Kuulemma katselee itse ja itseään varten ottaa. Tekeekö kukaan oikeasti näin??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin nyt itseään varten tarvii kasvojansa sutata kuvista? Tämä herättää kieltämättä epäilyt että laittaisia kuvia jonnekin muualle, ei vain itseään varten.

Vierailija
2/7 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäileväinen kirjoitti:

Tuskin nyt itseään varten tarvii kasvojansa sutata kuvista? Tämä herättää kieltämättä epäilyt että laittaisia kuvia jonnekin muualle, ei vain itseään varten.

Jos tulisi otettua itsestä tai muista kuvia, joissa kasvot näkee, niin suttaisin ne itsekin. Sen verran paranoidi olen digilaitteiden suhteen. Joku synkkaus väärästä kansiosta, häkkeröinti tms. Turvallisemmin sitä yönsä nukkuu.

Itsestäni en alastonkuvia tai peniskuvia ole ottanut. Treenatessa otin kyllä edistymisestä kuvia vaatteet päällä. Antoi motivaatiota, kun näki edistymisen ja miten hyvältä näytti. Nykyään vaimo huolehtii kehumisesta, vaikka treeni jäänyt vähälle ja muutama liikakilokin jo tullut.

Saako hän verbaalista palautetta ulkonäöstään tai kuinka seksikkäänä häntä pidät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis palautetta ei kyllä saa. Vaikka näin joskus ajattelisinkin. Pidin kyllä seksikkäänä joskus. Ehkä vieläkin, mutta tämä asia saa kyllästymisen tunteet pintaan, koska tätä on ollut ennenkin ja silloin kuvat olivat seksisivuilla. Ja jäi niistä kiinni. Oli myös muutakin yhteydenpitoa naisiin. Olisi pitänyt olla viisaampi ja uskoa, ettei muutu.

Vierailija
4/7 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule muuttumaan!!

Vierailija
5/7 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on pullollaan naisia jotka toimivat näin, osaatko selittää miksi ihmettelet asiaa?

Vierailija
6/7 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä vain kuvien käyttötarkoitusta. Mikä idea ottaa niitä, jos vain itselle.

Vierailija
7/7 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä vain kuvien käyttötarkoitusta. Mikä idea ottaa niitä, jos vain itselle.

Minua ainakin kiihottaa oma seisova kulli ja sen käpistely, runkkaus ja laukeaminen. Mulla on kyllä kuvia ja videoita puhelimessa, mutten niitä ole mihinkään ladannut enkä näyttänyt, enkä sen vuoksi ole myöskään kasvoja blurannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme