Jos kertoisin tänne kaikki mitä mulle on tapahtunut
viimeisen kuukauden aikana mut estettäisiin provona.
Aika raskasta on ollut.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Kerrohan kaikki😃
Yksi lapsistani mursi raajansa.
Ei tapahtunut sulle vaan lapselle...
Tuskin olet ainoa! Itse pelkään, että jäänkö henkiin kun sain syöpädiagnoosin... Mutta hei,j oku varmaan kuoli juuri tälläkin hetkellä
Vierailija kirjoitti:
Tuskin olet ainoa! Itse pelkään, että jäänkö henkiin kun sain syöpädiagnoosin... Mutta hei,j oku varmaan kuoli juuri tälläkin hetkellä
♥️
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko ettei se vaikeuta mun elämää? Jos lapsella on koipi tai käsi kipsissä, joudut pukemaan sen joka päivä vaikka olisi jo teini.
Vierailija kirjoitti:
Älähän uiskentele itsesäälissä.
En, mulla on vaan ollut niin harmooninen elämä ja nyt täynnä tapahtumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko ettei se vaikeuta mun elämää? Jos lapsella on koipi tai käsi kipsissä, joudut pukemaan sen joka päivä vaikka olisi jo teini.
Enpä tälläistä muista, vaikka molemmat olleet kipsissä.
Joskus toivoisi elämän silittelevän hellällä kädellä ja polun olevan kuopaton😨
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, kun sulla on pahemmin kuin mulla, ei saa puhua mistään, olet tyypillinen suomalainen.
Mä jään henkiin, sillä en ole itse sairastunut.
Kaksi tuntemaani ihmistä on kuollut tämän vuoden puolella ja isoisäni makaa sairaalassa jo monetta kertaa tämän vuoden aikana. On tässä omassa lähipiirissänikin tapahtunut kaikenlaista.
Koko tämän korona-ajan aikana on tapahtunut niin paljon surullisia juttuja... osasta selvinyt oon säikähdyksellä.
Siis ainoa asia mitä sulle on tapahtunut on lapsen murtunut raaja? En siis halua vähätellä sitä, onhan se varmasti raskasta sekä sulle että lapselle, varsinkin jos lapsi on tosi nuori, mutta eihän toi nyt suoraan sanottuna mikään valtava asia ole.
Vierailija kirjoitti:
Siis ainoa asia mitä sulle on tapahtunut on lapsen murtunut raaja? En siis halua vähätellä sitä, onhan se varmasti raskasta sekä sulle että lapselle, varsinkin jos lapsi on tosi nuori, mutta eihän toi nyt suoraan sanottuna mikään valtava asia ole.
Myös kaksi muuta lastani on sairatunut vakavasti.
Asioita kuuluu palstalla kertoa tipoittain.
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä! Jos se huomattiin suht ajoissa eikä ole levinnyt, niin sulla on erittäin suuri mahdollisuus elää vielä vuosikymmeniä terveenä, syöpähoidot on nykyään niin kehittyneitä.
Onhan tullut paskaa niskaan, omaisen itsemurha, pettäminen, työpaikkakiusaaminen ja sitä kautta vakava työuupumus/masennus ym. Että joo vähällä joku pääsee jos lapsen raajan murtuma on pahimmasta päästä
Onpa käynyt useammankin kerran, että tänne kirjoittamani tosijuttu on tuomittu provoksi.
Minulla taas koko elämä on ollut sarja kummallisia ja epätodennäköisiä vastoinkäymisiä. Olen jo käynyt läpi lähes kaiken mahdollisen mitä voi mennä pieleen. En kehtaa tehdä luetteloa, että minua ei tunnistettaisi. Olen miettinyt, että onko se vastoinkäymisten määrä normaalia, vai onko minulla ollut todella huono tuuri.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tullut paskaa niskaan, omaisen itsemurha, pettäminen, työpaikkakiusaaminen ja sitä kautta vakava työuupumus/masennus ym. Että joo vähällä joku pääsee jos lapsen raajan murtuma on pahimmasta päästä
Tää on testi ihmisten empatiakyvyistä. Sulla se taitaa olla nolla.
Pitääkö oikeasti tästäkin tehdä kilpailu?
Höpöhöpö. Kerrohan kaikki😃