Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millainen laukku baariin

Vierailija
02.02.2015 |

On mullakin pulmat! Eli tiedossa on tyttöjen ilta ja mun suurin huoli on laukku.. Mulla on vain yksi ja pelkään että se on liian iso ja arkinen. Kysymys kuuluukin, millaisia ja minkä kokoisia laukkuja te kannatte mukananne yöelämässä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen 15cm x 20 cm x 10 cm

Vierailija
2/14 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 09:17"]Nämä on minusta niin hulluja kysymyksiä. Mitä ihmeen väliä sillä on, mitä sulla on päällä tai minkälaisessa laukussa roinaasi kannat? Menet ihan just sellaisena kuin huvittaa ja otat vaikka muovikassin kainaloon jos haluat. Aikuinen ihminen.
[/quote]

Kyllä minäkin mietin näitä asioita, silloin kun olin 18v.
Mitä päälle, mitä kehtaan tilata, vessaan yksin vai kaksin. Sit baarissa että seistäänkö tässä vai mennäänkö tuonne seisomaan, kävelläänkö tästä tuonne ja sit sieltä taas tähän..

Voi luoja, oli se vaikeeta....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 09:33"]

meillä päin on yleensä joku alepan muovi pussi mihin mahtuu vaihto vaatteetkin mutta jos ottaa vain lompakon, kännykän ja kortsu paketin niin seppälän tai hm pikku pussi riittää.

[/quote]meillä myös.

Vierailija
4/14 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on matkalaukku.

Jos löytyy joku kiva mies, niin on sitten hammasharja mukana valmiina. :)

Vähän ärsyttävää kylläkin välillä vedellä sitä perässä ruuhkaisessa baarissa.

Vierailija
5/14 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen yliolan mallinen olisi hakusessa. Ajattelin sen olevan hyvä, että pääsee tanssimaankin.

Vierailija
6/14 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taskut on parhaat. Ei mitään ylimääräistä mikä kuitenkin katoaa illan aikana.

Vierailija
7/14 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 09:14"]Taskut on parhaat. Ei mitään ylimääräistä mikä kuitenkin katoaa illan aikana.
[/quote]

Tätä mä aluksi mietin, mutta ei mulla ole sellaisia taskuja, joihin saisin mahtumaan puhelimen, avaimet ja mahdollisesti välineet meikin korjailuun.
Ap

Vierailija
8/14 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on minusta niin hulluja kysymyksiä. Mitä ihmeen väliä sillä on, mitä sulla on päällä tai minkälaisessa laukussa roinaasi kannat? Menet ihan just sellaisena kuin huvittaa ja otat vaikka muovikassin kainaloon jos haluat. Aikuinen ihminen.

Vierailija
9/14 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä ajattelit juomasi maksattaa jos et ota lompakkoa mukaan?

Vierailija
10/14 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 09:17"]Nämä on minusta niin hulluja kysymyksiä. Mitä ihmeen väliä sillä on, mitä sulla on päällä tai minkälaisessa laukussa roinaasi kannat? Menet ihan just sellaisena kuin huvittaa ja otat vaikka muovikassin kainaloon jos haluat. Aikuinen ihminen.
[/quote]
Olet oikeassa. Mulla vaan on tapana jumittua pieniin, epäolennaisiin asioihin. Mietin sitäkin, tunnenko olevani oikeasti viihteellä, jos olallani roikkuu tuo sama kassi, jota olen käyttänyt päivittäin viimeisen viiden vuoden ajan. Haluan vain tietää, millaisia laukkuja muut käyttää.
Ap

Vierailija
11/14 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 09:20"]Kenellä ajattelit juomasi maksattaa jos et ota lompakkoa mukaan?
[/quote]
Mulla on kännykän suojakuoressa paikka kortille.
Ap

Vierailija
12/14 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laukku riippuu ihan asukokonaisuudesta (ja asukokonaisuus riippuu baarista). Mitään jättikasseja mulla ei ole ollut tapana baariin raahata, ne ovat arkikäyttöä varten.

Vierailija
13/14 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen olan yli menevä pienehkö laukku, kätevä baarissa ja käytän kyllä ihan arkenakin.

Vierailija
14/14 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä päin on yleensä joku alepan muovi pussi mihin mahtuu vaihto vaatteetkin mutta jos ottaa vain lompakon, kännykän ja kortsu paketin niin seppälän tai hm pikku pussi riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi