Muutto meni pilalle
Minun piti lauantaina muuttaa uuteen asuntoon. Muuttomiesten lähdettyä aloin laitella valoja päälle, mutta mitään ei tapahtunut. Sähkösopimus oli jo silloin voimassa. Vaihdoin kaikki sulakkeet, mutta sekään ei auttanut. Talon huoltomies ei osannut auttaa vaikka kävi sähkötaulua katsomassa. Soitin vuokranantajalle ja hän lupasi hankkia sähkömiehen käymään nyt maanantaina. Minä en tietenkään voinut asuntoon jäädä viikonlopuksi. Pitäisikö minun vaatia jotain korvausta siitä, että asunto ei ollut muuttohetkellä asuttavassa kunnossa? Onneksi oli paikka minne mennä "evakkoon". Hotelliin ei olisi ollut varaa.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
KOKO muutto meni nyt pieleen! Kuinka olet varautunut vaikka sähkökatkoon? Onko yhtään kynttilää kaapissa? Paikallinen pitseria ei voinut toimittaa sinulle ruokaa, kun sähköt on asunnosta poikki?
Ei nuo mitään, mutta en saanut jaettua someen belfieitä uudesta asunnosta, kun ei saanut ladattua kännykkään. Nyt pitää tyytyä näihin evakkobelfieihin
Katsos my friend.
Zinc
Kun matrixin vartijat itse tekee rikoksia, itse toimii polisiina ja tuomarina, niin eihän niitä koskaan mistään saa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on joko idiootti tai uusavuton. Veikkaan molempia.
Miten luulet vuokraisännän katkaisseen sähkön tulon asuntoon? Onko käynyt sähköpiuhat leikkaamassa?
Kaikkia idiootteja sitä vuokralaisia näyttävästi pyörii...
T. 2 vuokra-asuntoa omistaja.
Waan jokainenhan tajuaa tämän matrixin vitsiksi. Miksi ihmeessä niitä valoja ei saa päälle esim. edellisenä päivänä.
Katsos, kun maailmassa on ku.si.päitä, joille kaikki on liian vaikeata KOKO ajan.
Zinc
(koska se on täysin tahallista)
Miksi vaihdoit kaikki sulakkeet, jos sähköt eivät olleet päällä ?
Zinc
Olet hullu ! Hullumpi kuin palstahullut !