hei naiset
millanne on hyvä kroppa miehellä?
nolla rasvaa ja lihasta tarpeeksi joka puolella?
Kommentit (12)
En halua asettaa liikaaa vaatimuksia mutta olisi hyvä jos kävisi säännöllisesti salilla tai harrastaisi liikuntaa.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 02:54"]
Juuri näin. Liikaa lihasta ei kuitenkaan ei saa olla. Sellainen sopusuhtainen adonis. Ja iso mulkku tietty. Muuten ei kelpaa.
[/quote]
miksi "mies" vastasi vaikka kysymys oli naisille? kiveksillä käyttöä näemmä :D
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 02:57"]
En halua asettaa liikaaa vaatimuksia mutta olisi hyvä jos kävisi säännöllisesti salilla tai harrastaisi liikuntaa.
[/quote] millanne kroppa siis? punttari? kunnolla lihasta jne?
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 02:58"]
[/quote]
Lihasta silleen sopivasti. Saa toisaalta olla enemmänkin.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 03:02"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 02:58"]
[/quote]
Lihasta silleen sopivasti. Saa toisaalta olla enemmänkin.
[/quote]
voikko laittaa kuvaa?
Ja nyt aletaan heti kuvia mankumaan! Miks teille miehille ei riitä kirjallinen kuvaus?
Pidän pulskemmista miehistä. En siis mistään läskivuorista, mutta minua ei haittaa jos on hieman vatsaa.
T:Nainen
Pidän aika tavallisen näkösistä miehistä, yleensä nää malliukot joiden muka pitäs olla kuumia, on vaan niin kamalia. :D
Mielummin vähän tukeva kuin semmonen rimpula! Rimpulat luisevat miehet ei vaan iske. Paras on semmonen sopivasti treenannut, ei liian pumppi, semmonen miehekäs vartalo. :D tää on varmaan maailman huonoin vastaus ever. Esim. Antti Holma on liian bodattu mun makuun.
Haloo. Joka naisella on oma hiuksenhieno makunsa.
Mulla se on sellanen hoikka muusikko.
Ei tarvitse olla lihaksia. Saa olla lihaksia mutta ei bodari. Ei kukkakeppi.
Mä tykkään sellaisista vähän kuivakoista pitkän matkan juoksija -tyyppisistä. Ja pituus on plussaa :)
Juuri näin. Liikaa lihasta ei kuitenkaan ei saa olla. Sellainen sopusuhtainen adonis. Ja iso mulkku tietty. Muuten ei kelpaa.